Nane limon kabuğu..


Bu resim aşı günümüzden yani tam 2 ay 3 günlükken. O gün önce verem aşısı sonra da karma aşı oldu Tonguç. Ateşi çok fazla yükselmişti. Evde yalnızdım ve ne yapacağımı şaşırmıştım. Ağrı kesici şurup içirmeme rağmen uzun süre ateşi düşmemiş, sürekli ağlamıştı. Emmek bile istememişti normalde asla reddetmez. Arabasında saatlerce ileri geri gitmiştik sakinleşmek için. Bu da arabasında sızdığı bir an. Yarın da o günün tekrarı olabilir çünkü aşı günümüz. Önceden ağrı kesici şurubu içirip öyle gideceğiz. Allah'tan bu sefer yanımda annem olacak ve ben daha tecrübeli olacağım.
Anneli oğullu hastayız 3 gündür. Ayakta zor duruyorum. tonguç'unda ateşi çıktı bu gün uğraşıp durduk başında. . İşe başladığımda 4,5 aylık olacak inşallah Tonguç'um o zaman biraz daha büyümüş olur ve ben de rahat rahat işime giderim diye düşünüyorum. Ne kadar zormuş evlattan ayrılmak. Her an onu özlüyorum. Bir kaç saatliğine bile bırakıp gitmek çok ağır geliyor bana. Hiç böyle hissedeceğimi tahmin etmezdim önceden.
Rabbim herkesin yavrusuna sağlık, uzun ömür versin, ayırmasın.

4 yorum:

  1. Pınarın Kulubesi Says:

    Can'da aşı olduktan sonra çok rahatsızlandı. Ateşi pek çıkmadı ama o akşam ve ertesi gün hiç ağlamadığı kadar ağladı. Meme bile kesmedi ağlamasını:( Bir daha ki ay 5li karma aşıyı deneyeceğiz. Ateş yapmadığı söyleniyor, inşallahd doğrudur.
    Bu arada aynı raporu yarın ben de almaya bakıcam. İnşallah ikimiz de alabiliriz. Oğullarımızdan ayrılmak çok zor:( Çalışmak istemiyorummmmmmm

  2. Ayça Says:

    merhaba pınar, dün çok ateşlendik şu an da da mışıl mışıl uyuyoruz. en sağlıklı aşının sağlık ocaklarında vurululan olduğunu söylüğyorlar o yüzden biz buna devam edeceğiz. diğer aşılar çok fazla beklediği için depolardan bayatlıyormuş. ben bana söyleyen sağlıkçıların yalancısıyım. yine de sen bilirsin. ben dün doğum dr.mdan raporu aldım 20 gün. çok da sevindim . o bitince 12 güne daha ihtiysacım var bakalım onu nasıl halledeceğim :(
    senin içinde 2 gündür dua ediyorum inşallah halldedersin. can'ımızda annesinden ayrılmaz

  3. Pınarın Kulubesi Says:

    Herşeyde vardır bir hayır diyorum, ben raporu ancak onar günlerle alabiliyorum. 3 kere aynı doktorun kapısını çalacak olmanın da sıkıntısını yaşıyorum. 3 kere de uğraşmak demek bu ssk kapılarında. Bugün çalışmayı seçtim ama süreç çok zor. Süt iznini kullanabiliyorum Allah'dan. 1 aylık bir proje var. 30 Ocak'da sona eriyor.Onu tamamladıktan sonra özgürüm ama oğlumdan ayrı kalmak çok zor, emziren bir anne olarak. Ya da ben çok duygusalım bilmiyorum. Fotoğrafını görmeye, sesini duymaya dayanamıyorum. Duaların için çok sağol. Hakkımızdan hayırlısı ne ise o olsun.

  4. Ayça Says:

    pınarcım bende de aynı duygular var. abartıyo muyuz bilmiyorum ya da ilerde değişir mi duygularımız onu da bilmiyorum ama aynıyız :( hem iyi hem kötü. tonguç sık sık emiyor nasıl yapacağım işe başladığımda bende bilmiyorum tek tesellim benim işim öğleye kadar sonra evdeyim. sabah süt bırakıp gideceğim artık öğlenden sonrada emziriririm. tabi stresten sütüm gitmez yeterse..Allah yardımcmız olsun canım