Aşı ve Grip

Dün yoğun koşuşturmacanın ardından sonunda işlerimi hallettim.
Dün sabah anneme bırakıp hastaneye koştum. Benim biricik yavrum anneannesini hiç üzmemiş, konuşmuş, oyunlar yapmış anneanneye. Geldiğimde onlar iyiydi ama ben de hal kalmamıştı.

Dün öğleden sonra da sağlık ocağına gittik. Karma aşımızı yaptırdık. Yavrum yine çok ağladı. Akşam da ateşi yükseldi. Ben hasta, oğlum hasta sabahı zor ettik. Bu gün de ağrı kesici şuruba devam ettik mecburen. Ateşi biraz düştü ama yine de normalden yüksek.

İthal, ateş yapamayan aşıları tavsiye etmiyor yakından tanıdığım hemşireler. Sağlık ocaklarında vurulan aşılar beklemeden bayatlamadan hemen geliyormuş sağlık ocaklarına. Diğerleri,önce ecza dolaplarına ordan eczanelere ordan da özel hastanelere geliyormuş o yüzden gelen aşılara güven olmadığını söylediler. Ben onların yalancısıyım. Bu yüzden sağlık ocaklarına devam ediyoruz.

Tonguç bey bu günlerde babasının yaptığı vücut masajına bayılıyor. Babası masaja başlayınca bir gülmeler bir gülmeler.. bir de gıdık alıyor belinden, babası gıdıkladıkça belini oynatıp kaçmaya çalışıyor :)


Bu arada dünkü ölçümlere göre boyumuz 66cm olmuş. 5cm uzamışız, maşallah :)

Kilo olarak da 1 kg almışız. Badiyle 6400gr çıktık. 200gr hemşire hanım düştü :) 6200gr olmuşuz.



Anne olunca insan çok sevdiği yavrusunu bırakamıyor. Anneme gönül rahatlığıyla bıraksam bile aklım hep Tonguç'ta kaldı. Onunla geçirdiğim 1 dk. bile büyük keyif veriyor bana. Taze anne olmanın duygusallığını mı bu yaşadığım bilmiyorum ama bu duygunun her kadına nasip olmasını diliyorum..


Tonguç birkaç gündür ellerini daha iyi kullanmaya başladı. Elleriyle tutuyor ve bırakmıyor, uzanıp yakalıyor. Biraz yavaş olsa da zamanla daha hızlı olacağını sanıyorum. Ellerini tam kullanabilse eline poşetler, sesli oyuncaklar vereceğim :)

Bu arada aşı ve grip yüzünden uyku saatlerimiz de saptı. Dün gece geç uyuyunca sabah 11 de kalktı. 3. ay da doldu acaba ne zaman düzene gireceğiz?


Kafam allak bullak cümle bile kuramıyorum. Bu kaçıncı oturuşum pc başına oturup hala yazıp yayınlayamadım. Okuyanlar kusuruma bakmasınlar :(

Tonguç Seni Çok Seviyorum Bebeğim!

5 yorum:

  1. Minik Patikler Says:

    Çok şekermiş maşaAllah barekAllah, gerçekten çok tatlı bir bebek Allah nazarlardan saklasın, sevginize ve sevgisine layık hayırlı evlat etsin. Geçmiş olsun..

  2. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Kıyamam ben tonguç beyimize.Rabbim acil şifalar versin annesinede kolaylıklar.Maşallah resimlerine her baktığımda bunu söylüyorum.Çok sağlıklı bir bebiş sanırsam aldığı kilolara bakılırsa maşallah maşallah

  3. Ayça Says:

    teşekkür ederim minik patikler ve seda.. allah razı olsun :)

  4. Pınarın Kulubesi Says:

    Ya sütüm artsın diye bakıyorum Tonguç'un resimlerine. Kendi Can'ım gibi geliyor bana. Maşallah yakışıklılığı ile içimi kaynatıyor. Ateşi biran önce geçer inşallah. Babamız bir daha sağlık ocağına göndermeyecekmiş bizi. Can'ın o gece ki ağlamasına dayanamadı.
    Biz de çok seviyoruz Tonguç Bebeği!

  5. Ayça Says:

    Teşekkür ederim pınarcım. benim aklımda sende kaldı. İnşallah tez zamanda kavuşursun oğluna. rabbim oğullarımıza sağlık mutluluk uzun ömürler versin. can a sevgiler