Selim Dayı geldiiii :) Benim tatlı yeğenlerimde. Gelirken bize Afyon'dan sucuk getirmişler. Bir çuvalda patates. Oğlum bolluk bereket getirdi evimize. Dayımız hoş geldin evimize gönlümüze..





Abim Selim, Yengem Türkan, Yeğenlerim Muhammed Furkan ve Enes Buğra..



Bu gün cümbür cemaat evdeydik. Bol bol eskileri konuşup dedikodu yaptık itiraf ediyorum :) Yalnızlığı sevdiğim gibi ailemi yanımda görmekten de büyük keyif alıyorum. Bana çok iyi geldi abimleri görmek. Annemde bizimle, çocukluğumu yeniden yaşadım sanki. Babam ve Osman abimler eksik onlarda olsa kadro tamam olacaktı :) Evimiz küçük olsa da mühim olan birlikte olmak, dert etmiyoruz hiç birşeyi. Babacım, Osman abicim sizleri de çok özledik..

Tonguç bu gün çok afalladı. Etrafında alışkın olmadığı kalabalık onu bütün gün "ben nerdeyim, bunlarda kim :) " der gibi şaşırttı. Gözleri kocaman kocaman baktı durdu herkese. Dayıyı görür görmez tanıdı sanki oturdu kaldı kucağında gıkı çıkmadı. Bende yeğenlerimi görünce çok şaşırdım çünkü çok büyümüşler delikanlı olmuşlar, yiğitlerim benim :)

Annem ilk göz ağrısı oğlunu görünce hizmette kusur etmedi, elmaları soydu verdi eliyle. Annecim kıskandık doğrusu :) Şaka bir yana seni çok seviyoruz..

0 yorum: