Ben ilkokula giderken yapmıştı annem bu bebek yastığını. Sarı bir kuzu ve civciv var üzerinde. Kuzuma nasip oldu kuzu yastığı, onun gibi sarı onun gibi tatlı..

Tonguç gülerken deniz daha bir mavi, güneş daha bir sıcak sarı..


Oğlum koca adam oldu artık.. Kayısı suyunu çok seviyor hem de kendi içiyor. Maşallah Çakır Oğluma..


Kol baş egzersizi yapıyoruz. Başımız daha bir dik bakıyoruz dünyaya..

Evde elma bolluğu (çok şükür) olunca değerlendirelim dedik. Elmalı Tart yaptım ilk defa :) tavsiye ederim muhteşem bir tat..

Ve menümüzün 2. elemanı peynirli börek.. Uzun zaman olmuştu pasta börek işlerine girmeyeli. Abimler gelince bahanesi oldu hem annem varken de fırsattan istifade yapıverdim o tonguç'a bakarken..

Baba Tonguç hala hasta :( iyileş artık babacık seni böyle görünce çok üzülüyoruz.

Tonguç bu gün hiç mi hiç uyumadı ama erkenden de uykusu geldi ve huysuzlandı. Uyku saati gitgide geriye çekiliyor. 20:00 -20:30 gibi her gün uykuya giderken artık 18:30 -19:00 gibi uykusu geliyor ve uyumaya gidiyoruz. Böyle olunca gece daha sık uyanıyoruz ve uyumamız daha zor oluyor. Ama Tonguç'un uyku saatine müdahale etmem ne kadar doğru olur bilemediğimden birşey yapmıyorum. Bu durum benim için farketmiyor. Tek canımı sıkan nokta Tonguç'un babası işten geldiğinde onun uyuyor olması ve babasını göremeyecek olması :( bu da hiç hoş değil. Baba ile geçireceği dakikalar bence çok önemli. Bundan yoksun kalsın istemiyorum. Zorla uykuya alıştırmak için götürdiğim oğlumun erkenden uyumak istemesine de engel olmak istemiyorum. İki arada bir derede kaldım yani :) Neyse bir ortayol bulacağız artık..

3 yorum:

  1. Pınarın Kulubesi Says:

    Yastık harika, mamalar da öyle ama en tatlısı en şahanesi Tonguç. Ne güzel tutmuş biberonunu, aferin ona, darısı Can'ın başına. Ellerini farketmesini merakla bekliyorum. Baba Tonguç a geçmiş olsun. Ben sabahları çok erken kalkmamak için Can'ı 9-9.30 gibi uyumaya alıştırdım.

  2. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Maşallah çok şeker tonguç ailesi ve maceraları:)Ne güzel tutmuş biberonu Allah nazarlardan korusun.Börek de çok güzel gözüküyor ellerine sağlk.

  3. muko Says:

    Merhaba
    Ne kadar tatlı bir bebiş tonguç
    Allahım bağışlasın maşallah
    Yastık harika,tart ve börekde öylee elerinize sağlık
    babanızada geçmiş olsun