Bu gün..

Oyuncaklarla yeni yeni tanışıyoruz.


Merhaba Bebeğim,
Yatağının oyuncakları çok dikkatini çekiyor. Seni yalnız bırakmak için mükemmel bir fırsat benim için. Hem işimi yapıyorum hem senin güvende olduğunu biliyorum. Uzanıp bir nesneyi hala tutamıyorsun, Ama elin ayağın hiç durmadan hareket ediyor ve konuşmak için büyük çaba sarfediyorsun. Seslerin duyduğumuz en güzel en hoş şarkılar oluyor baban ve benim için. Maşallah Bebeğime..

Bu gün baban sen ve ben Taksim' e gittik. Parkta dolaştık. Ağaçlar arasında dolaşmak hepimize iyi geldi. Kedilerin kavgasınıizledik, köpeklerden kaçıştık, çınar ağaçları gibi semaya doğru ellerimizi uzatıp dua ettik. Güzel ve yorucu bir gündü. Ayaklarım hala ağrıyor yürümekten. Sen yürüyüş boyunca hep uyudun. Zaten seni uyutmanın en kolay yolu arabana bindirmek. Gündüz malesef seni başka türlü uyutamıyoruz. dışarı çıkamadığımız günlerde seni evde arabana bindirip uyutmayı deniyorum. çünkü gündüz en fazla 10 - 15 dk belki uyuyorsun. uykunu alamadığın içinde gün sana da bana da zehir oluyor.Huysuz kedim benim.. Yavru kuşum..


Herkes 6. ayını bekliyor ek besinlere geçmek için ama baban sana şimdiden elma yalatıyor, annen erik suları içiriyor:) sen de bir güzel yalana yalana yiyorsun. İnşallah hep böyle iştahlı ve sağlıklı olursun. Kaka problemimiz hala devam ediyor. Doğduğundan bu yana uzun aralıklarla kaka yapıyorsun. Bildiğin gibi geçen haftamız dr. kontrollerinde geçti. Sağlık ocağındaki hemşire hanım bağırsak düğümlenmesi olabilir deyince yanıp tutuştu eteklerimiz :( çok şükür ki öyle bişey yokmuş. 11 gün kaka yapmayınca fitil verdik geçen cuma pek bişey olmadı ertesi gün lavman yapınca biraz rahatladın. o günden beri sana erik suyu veriyoruz günde bir defa ve 1 kaşık. dr. umuz önce armut suyu demişti ama pek işe yaramadı o. O yüzden erik suyuna geçtik. Bir de papatya çayı yaptıkhergün sabah ve akşam. Onu da pek severek içtiğini söyliyemeyeceğim. Zorla birkaç yudum alıyorsun. Ben biliyorum içine şeker koysak nasıl içersin ama şeker için henüz çok erken. Geçen cumartesiden bu yana pazar hariç her gün yaptın. Ama nedense cuma cumartesi ve bu gün yine yapmadık :( neden acaba? ne güzel hergün bir iki sefer yapıyodun yine durakladın. Neyse bir haftaya kadar normal, paniğe gerek yok. Ah şu papatya çayını tam içsen!


Tabi birde uyku problemimiz var. Zaten uyku ve kaka dışında herşey çok şükür çok iyi. Gündüz çok az uyuyorsun akşamda seni uyutmak saatler sürüyor.Uyusanda 10 kere kalkıyorsun. Emzir uyu uyan-emzir uyu uyan bu saatler sürüyor. Seni nasıl uyutmam gerektiğini de bilmiyorum tanıdığım herkese sordum. Herkes kendi kafasına göre takılıyor peki biz ne yapmalıyız bu işin en doğrusu nedir?Ya da daha küçük olduğun için mi böyle acaba? Acaba daha sonra düzelir mi? Kafamda bir sürü soru var? Sallamak istemiyorum yatağında uyu istiyorum ama uyumuyorsun. Karnın tok olsa da emmek için illa beni istiyorsun. Neyse sanırım bunu herkes yaşıyor pozitif düşünsem iyi olacak. Herşey çok şükür iyi ve daha da iyi olacak..

2 yorum:

  1. OZY- Says:

    Bizim bebiş 5,5 aylık oldu hala bir uyku yöntemi yok,pusetinde sallama,emzirme,battaniyesinde sallama vs çeşitli yollara başvuruyoruz,ama sabredin,ilk aylar daha zordur,zamanla geçecektir.

  2. Pınarın Kulubesi Says:

    Ayça Merhaba
    aynı gün doğum yapmamız ne güzel tesadüf.
    aynı dertlerden muzdaribiz. Can efendi maalesef sallayarak uyumaya alıştı. Yürüyen beşiğine koyup bütün evi dolaşıyoruz. Şu an da babası uyutmaya çalışıyor. Bizim sorunumuz da çok kaka yapması, ortasını bulamadık:)