Neden?

Merhaba!
Bebeğim bu gün tam 73 günlüksün. Bazen hayretle bazen heyecanla bazen bitmesini hiç istemeden çarçabuk akıp gidiyor zaman. Akıp giderken arkada bir iz kalsın istedim. Bu blogu sen doğmadan yapmak istemiştim ama babanın nazar değer korkusu beni kararsız kılmıştı başlamış yarı da bırakmıştım ama şu an senin her halini ve yaşadıklarımızın her anını seninle ve sevdiklerimizle paylaşmak istiyorum. Nasılsa her gün günlüğümü yazıyorum burda en azından bizi sevenlerle de bunu paylamış olacağız.
Yazılarıma nerden başlasam bilemiyorum. Senin minicik ayaklarını karnımda gezdirirken ki halinden mi, doğumundan mı yoksa bu gün yaptıklarından mı başlasam? En iyisi parça parça her birinden bahsetmek.
Ayak izlerin - Doğum Bilgilerin
Sağlık defterinden


Doğum


İlk dakikaların


Seni Çok Seviyorum Bebeğim!
Doğduğundan bu yana uzun yıllar geçmiş gibi
Sanki sen hep benimleymişsin hep berabermişiz gibi.
Öyle alıştım ki sana..
Zorluklarla ve tecrübesizliklerle geçti 73 gün.


Ruhumu doyurdun sen.. Kalbimi erittin.. Gözlerime ışık oldun..


Doğum ve sonrasından daha sonra bahsedeceğim. Şu an günün yorgunluğu var üzerimde yazacak pek halim yok. Senin için sana hazırlanmalıyım, uyumalıyım.

0 yorum: