Ce'eee

Şaşkın Tavşan :) Tonguç beyimiz bu gün sakin ve huzurluydu ama sürekli ilgi istedi. Karşısına geçip sürekli konuşmamı onu güldürmemi istiyor. O da başlıyor konuşmaya anlatıyor da anlatıyor. "Aaaauuuuu Agiiiiiyyy AAaaooo" ve bunların türevlerni. Onun kelimelerinin aynılarını ben söyleyince de keyifleniyor. Artık ne demekse onlar bir bebek dili bilene sormak lazım :)
Kayısı suyuna devam ediyoruz. Tadını da çok seviyoruz. Annesi onu biraz kandırıyor ama o kadar olacak tabi. Bir yudum kayısı bir yudum papatya çaktırmadan :) farkedip yüzünü ekşitmesi çok komik. Tatlıların tatlısı oğlum tatlılara bayılıyor annesi gibi..
Kayısı suyuna şeker ilave etmiyorum zaten yeterince tatlı oluyor. Ama bazen anne sütünü bırakıp ben kayısı suyu istiyorum deyip isyan edecek diye de korkuyorum.
Bu arada anne anneannemizle mücadele devam ediyor parmak emme konusunda :) geçenyıl bir öğrencim vardı bu yıl 7. sınıf oldu. Hala parmağını emiyor. Annesinin götürmediği doktor kalmamış ama o hala devam ediyor parmak emmeye. Sınıfta herkesin içinde hiç çekinmeden utanmadan parmağını emerdi hatta bazen dalar birkaç parmağını beraber ağzına sokardı. Allah korusun insan çekiniyor tabi ve üzülüyor :(

guk guuuuuukkkk :) Tonguç nerdey miş


ce'eeeee :) burdaymışş


Yavru kuşum! Tatlı oğlum..

0 yorum: