Anneanneyle Muhabbet..

Anneannemiz dün sabah itibariyle geldi. Çok sevindik, çok mutlu olduk. Bize koli koli mandalina ve elma getirmiş. Aslında o kadar çok şey getirmiş ki yaz yaz bitmez o yüzden bunları yazmak yerine kocaman gönülden bir TEŞEKKÜR EDİYORUZ..


Anneanne yaaaa sen beni çok güldürüyorsun.. :)





Ya yapmayın diyorum bayılıcam şimdi gülmekten..



Gülerken iyi.. Şu kadarcık bi elma istedim vermediniz :(



Hadi elma vermediniz, Mandalinalar da koli koli bari ondan biraz yiyeyim..



Tonguç dün yine çok huysuzdu sanırım anneme hoşgeldin demek istedi. Ağlama krizine girdi. Nasıl susturacağımızı şaşırdık. Puset imdadımıza yetişti Allah'tan.. Evde biraz gezinince sakinleşti kendine geldi. Sonra da bir gülücükler bir gülücükler anneanneyle konuşmalar.. Anneannemiz çok beğendi Tonguç'u. Büyümüş kocaman olmuş dedi. Ama parmak emme konusunda anlaşamadılar. Tonguç parmaklarını hapur hupur emdi annem çekti. Annem çektikçe o daha bir keyifle emdi. uyanık oğlum arada attığı kahkaha ve aguuuularla annemi kandırıp işine yine devam etti. Dr. 6 ay parmak emmenin normal olduğunu söylemişti. Kendini rahatlatmak için emiyormuş. O nedenle bizde onu rahatsız etmiyoruz.. Emzik malesef alıştıramadık. Evde damaklı -damaksız, silikon- kauçuk, büyük- küçük bir sürü emzik var ama beyimiz malesef hiç birini almıyor inatla ağzından atıyor.


Tatlı oğlum ,güzel oğlum, çakır oğlum.. Seni çok seviyorum

2 yorum:

  1. Pınarın Kulubesi Says:

    Parmak emme ve envai çeşit emziğe rağmen emziği reddetme durumu bizde de aynen mevcut. Tonguç un elma isteyen fotoğrafı çok şeker.

  2. Tonguç Says:

    Teşekkürler Pınar. Her gün bloguna girip bakıyoruz. tonguç un arkadaşı ne yapıyor diye..