LGS

 LGS

Çocukların eğitim hayatı benim en takıntılı noktam. İlkokula başlayacakları zaman  öğretmen okul seçimiyle başlayan bu zor süreç ortaokul seçimiyle devam etti. Okul seçmek doktor seçmek kadar kolay değil. göndermek istenilen okul için ikametgah şart özel okul konusu başlı başına bir konu ki biz bunu hiç düşünmedik zaten. her bölgenin her okulun ve her öğretmenin avantaj dezavantajları var bunu hep yaşadık. başından çıkamadığımız zamanlarda da kar zarar durumuna bakıp kendimizi o şekilde rahatlattık.

çocuğun iyi bir öğretmene rastlaması en büyük şansı. bu seçim her ne kadar zor olsa da sonuçta bizim elimizde. Ama LGS de böyle bir seçim yok. Aldığımız puana göre yerleşeceğimiz okullar var. İşte istediğimiz okul ve puan için  son 1 yılı emekle geçirilen bir süreç gerekiyor.  Pandemi döneminde bu yoğun çabanın peşinden koşmak da bir o kadar zor.  yüzyüze alamadığımız bir eğitim enerjinin atılamadığı duygu durumunun zıplayıp hopladığı bir ergenlik... daha ne olsun.. Ahhh.. doyulamadan biten çocukluk yeni gelen gençlikle hoşgeldin LGS.

çalışsan da çabalasan da kısmetin önüme geçemeyeceğin bir kader aynı zamanda..

ölçüyü bazen kaçırıyorum ben. unutuyorum çoğu şeyi. bu yazıyı unutmamak için kendime yazıyorum. SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜZEL OĞLUM. RABBİM SANA HAYIRLI İLİM HAYIRLI ÖMÜR NASİP ETSİN. 

Her daim Allahın adıyla OKU!

0 yorum: