Karneye 7 kala

Okullar kapanmak üzere. Bir eğitim yılı daha son bulacak. Zamanın ne kadar çabuk geçtiğini söylemeye gerek yok sanıyorum. Gerçekten çok hızlı geçiyor..

Tonguç bey okula severek ve isteyerek devam ediyor. Çalışan anne çocuğu olduğu için okula gitmeme gibi bir durumu yok ki zaten o da bunu istemiyor.
Güzel kızım Elif de okulların kapanmasını istemiyor. Dönem başındaki halinden eser kalmadı desem yeridir. Öğretmenlerine ve sınıf arkadaşlarına çok alıştı.

Bu aralar evde bol bol bebeklik anıları anlatılıyor. "ANNE BEN NASIL BİR BEBEKTİM? " ,  "anne bana bebkliğimi anlatır mısın ? şeklinde sorular? gelirken arada kardeş istemeler de olmuyor değil.  Elif' in iç çekerek keşke benimde kardeşim olsaydı :) demeleri öldürüyor beni.
Onlar a bloglarını gösterdim bayıldılar. Sordukça açıyorum bloğu hem gülüyor hem de mutlu oluyorlar.

Bu hafta sonu seçim var. Rabbim Vatanımız için hayırlı insanları nasip etsin bu millete...




0 yorum: