Mart ..




 Çaresi olmayan şeyler için üzülmek ve bir önceki postun hüznünü silmek istiyorum hayatımdan.

Her şeyi bir kenara bırakıp gecenin sessizliğinde kulağıma Elif'in tatlı sözleri geliyor keyifleniyorum. Anasınıfı maceramız ne kadar zor başlasa da şu an tadından yenmez bir halde maşallah. Çok seviyor okulu. 2 sınıfı 2 öğretmeni ve bolca arkadaşları var. Sabah beraber gidip geliyoruz okula. ben üst kata çıkıyorum o altta kendi sınıfında kalıyor. her an ulaşabilecek olmam çok rahat aklım hiç arkada kalmıyor.
Boyu çok uzadı sınıfın en iri uzun kızı. Kelimeleri ve aklı da farkettiriyor hemen. kendinden büyük laflar ediyor cümlelerin akışı ve düzgünlüğü ise ayrı bir boyut. Tek kusuru k leri t olarak söylemesi kiş biz hiç mutsuz değiliz. Sayı sayarken o kırkları "tırt" , "tırt bir" ... diye  sayması yok mu :)
gezmeyi süslenmeyi çok seviyor ama kıyafetlerinde ölçülü.
annem gibi öğretmen olucam diyor,
4 tane de çocuğu olucakmış ben bakacakmışım onlara..
kitaplarla arası düzeldi gibi babasına okutturmayı daha bir seviyor.
anneanneyi kızdırmayı çok seviyor.

Tonguç ise hala aynı. uzayan boyu ve espri anlayışı dışında annesinin temiz kalpli, anlayışlı ve sadık oğlu. hala pilot olmak istiyor.
Araba takıntısı uçak ve şuan legolar olarak değişti. legolarla her gün saatlerce bıkmadan oynayıp yeni şeyler tasarlıyor.
okulu bu yıl daha bir seviyor hafta sonu çok sıkılıyorum keşke okul olsa diyor :)
yemekler konusundaki titizliğini biraz daha aştık şükür.
bisiklet sürmeyi çok seviyor ve gezmeyi.
ona göre oldukça eğlenceli bir anneyim. bu arada anneanneye olan düşkünşüğü bu yıl tavan yapmış durumda gideceğini duyduğundaki ağlayışı hala beni bile duygulandırıyor.

Zaman hızla akıp gidiyor arkasında tatlı hatıralar bırakarak... Rabbimden hakkımızda hayırlısını diliyorum. İnşallah hem ailem hem ülkem için en güzeli olur.

0 yorum: