Okul Cikmazi

Bloga hep guzel seyler yazmaya calisirim hep tatli hatiralari anmak ve mutlu olmak. Ama malesef hic mutlu degilim. Sinir harbi yasiyorum desem yeridir ki kendimi aglamamak icin zor tutuyorum cogu zaman.
okullar acildi oglum 2 sinifa basladi mutlulukla. Cok sukur.

Kizim da anasinifina basladi kendi okulumda. Istedik ki beraber gidip gelelim ilk yilinda. Gozumun onunde olur icim rahat olur.
Elif gecen haftadan beri beni oyle zorluyor ki anlatamam. Su an bile basim zonkluyor. Agliyor gitmek istemiyor. Ne yapacagimi sasirdim. Her yolu deniyoruz.
Sadece okul mevzuu degil aslinda gecen gun vesikalik foto cektirmeye gittik. Bana neler yapmadi. Hadi anne fotografimi cek diyen kiz sanki o degil.

Benim ruh sagligim icin duaya ihtiyacim var. Cok bunaldim.

Rabbim hakkimizda hayirlisini versin. Rabbim sen islerimizi kolaylastir zorlastirma

0 yorum: