Gerçekten çok üzgünüm :( Bu akşam Tonguç'un öğretmeni ile telefonda görüştüm ve hala üzerimden etkisini atamadım. Tonguçbey bu gün sınıfta coşmuş resmen. En samimi arkadaşlarıyla bile problem yaşamış. İttirmiş, fırlatmış, yemek sandelyelerini atmış, ciddi manada zarar vermiş ve daha haberim olmayan kim bilir neler neler :(
Bu gün ki yemek menüsünde: domates, salatalık, zeytin, peynir vardı ve Bunları zaten Tonguç değil yemek,yemek masasında bile görmeye tahammül edemez. Ben hem onları yemek zorunda oluşu hem de aç kalışı nedeniyle ile bu hale geldiğini düşünüyorum içimden. Tabi bu bir tahmin ve yaptığını affettirmez.
Bir de öğretmeninin ona yedirmesini istiyormuş :(

Kafam çok allak bullak bundan sonra kesinlikle ona yemek yedirilmeyecek evde gerekirse aç kalacak.

İçimden çok şey geçiyor ama yazamıyorum :((
Rabbim evlatlarımızı hayırlı eylesin demekten ve Rabbime sığınmaktan başka bir şey gelmiyor elimden..

3 yorum:

  1. elif-kayra Says:

    çocukların da sinirlendiği kızdığı birşeyler olabilir. Evet belkide aç kaldığı için Tonguç eminimki sinirlendi.

  2. Seyhan Says:

    Elifle ilgili bir kıskançlık olabilirmi acaba ayça. Geçen hafta bizimkide arkadaşını ısırmış bende çok kötü olmuştum ama geçti. Zaman zaman olacak böyle şeyler o da alışacak .. Sevgiler

  3. siyap Says:

    insanın elinde değil,çocukla ilgili en ufak bir problem hemen allak bullak ediyor.ben de senin gibiyim bir şey ters gitti mi canım çok sıkılıyor.bizim de bu senelik anaokulu maceramız bitti gibi.her şey çok iyiyken ceren birden isteğini kaybetti.sınıftaki erkekler resmen çete gibi kızlar kenarlarda diğerleri ortada acayip bir gürültüyle güya oyun oynuyorlar.bir gürültü bir kıyamet.kızlar ellerini oyuncaklara süremiyor.öğretmenimiz de tüm çabalarına rağmen bunu önleyemediği için ceren çok soğudu.bizde ısrar etmiyoruz çünkü mutsuzdu.bunu ben okulda biraz zaman geçirince anladım yoksa ceren hiç söylemedi.tonguç'un da belki belli etmediği bir sorunu vardır arkadaşlarıyla.bir gözlemle bence.canını da çok sıkma derim her şey düzelir inşallah.
    sevgiler.