Sevgili oğlum okula başladı. Şimdilik istekle gidiyor.
Yemek olayı beklediğim gibi olduysa da yine de olumlu bir gelişme yarım börek yedi Tonguç. ilk defa domatesten bir ısırık almış, üzüm yemiş. Bütün bunlar çok çok az belki ama evde hiiiçç yemediği düşünülürse çok büyük ilerlemeler diyebilirim :)
Öğretmeni arkadaşlarına oyuncak attığını ve bir kaç arkadaşıyla da kapıştığını söyledi :( İyi ya da kötü birbirlerinden etkileniyorlar etkilenecekler dedi. Ne yapsak bilemiyorum. Anlatıp uyarmaya çalışıyorum sadece. "Söz dinleyen bir çocuk otur deyince oturuyo"r dedi. Yanaklarında biriktiriyormuş gözyaşlarını. Bu durum öğretmenini üzse de belli etmek istememiş Tonguç'a.

Pazartesi oyuncak günleri olacakmış. Cuma günü ise sinema günleri, o gün herkes patlamış mısır götürecek okula :) Çarşamba ise satranç öğrenecekler miş :))
Meb e bağlı bir anasınıfı olduğu için özeldeki konfor yok belki ama benim elimin altında oluşu güven veriyor bana. Çalışanlar sıcak ve sevgi dolu. Öğretmeni ise tamamen bir kısmet arasak bulamayacağımız tatlılıkta biri. Daha ne diyelim Elhamdülillah..

Cuma sabah veli toplantısına katıldım ilk defa kendi oğlum için. Ne garip bir duygu ne heyecanlı :) alışmışım kendi yaptığım veli toplantılarına bu çok farklı geldi bana.
Bİr kere velilere inanamadım. Ya bana öyle denk geldi ya da hep böyle oluyor bilemiyorum. Sanki çocuklarını ufak gören anneler öğretmeni de ufak görüyorlar gözlerinde. "Yok benim çocuğuma bunu söyle, yok benimkine böyle davran...." yazmakla bitmez garip istekler.. Kardeşim bu işin ustası o ondan daha mı iyi bileceksiniz siz, ne karışıyorsunuz? Ben öğretmenimiz yerine yeterince sinir oldum :) ama o büyük bir sabır ve güler yüzle dinledi herkesi ve cevapladı her birini :) dedim ya usta o..

2 yıl önce okula özel bir yemek şirketinden geliyordu yemekler. Velilerin bitmek bilmeyen problemleri nedeniyle iptal oldu ve şu an her veli öğretmenin dağıttığı listeye göre hazırlayıp götürüyor çocuğunun beslenmesini. Mesela çarşamba günü patatesli börek meyve suyu vardı. E Tonguça göre pişecek değil ya tüm ev o gün börek yedi :)Duruma en çok sevinen Baba Tonguç oldu tabi :)

Okullar açılır da hastalıkların açılışı olmaz mı? Çarşamba gece başladı Elifimin gribi şu an hafif seyirde devam ediyor. Tonguça ise cuma okul sonrasında nüksetti durum. Şimdilik ballı sütlerle durumu fena değil. Allah beterinden saklasın.

Rabbim okuyan anlayan yaşatan kullarından eylesin hepimizi

3 yorum:

  1. Asortik Krep Says:

    Resimlerinden sevdim,çok tatlı gözüküyor.Tüm öğretim hayatı iyi geçsin, size de kolaylıklar diliyorum :)

  2. elif-kayra Says:

    başarılı bir yıl olsun...

  3. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Çok sevindim Tonguç adına. Okullu hayatı hayırlı olsun. Mutlu, huzurlu, başarılı yılları olsun dilerim.

    Burak ta kreşe başlayacak kısmetse. Heyecanlıyız :)