Diş

Elifin 2. incisi de sonunda geldi :)

3 yorum:

  1. Reyhani Says:

    Elifcik büyüyor heheheh ayyy ne güzeldir boyle sayılı dıslerle ınsana gulumsemelerı...Allahım uzunnn ömur versın kuzucuklarına cnımm

  2. Ayça Says:

    SAğol canım :) amin cümlemize

  3. Adsız Says:

    selam
    kardeş
    senin mutlu olugunu görmek bilmek ne güzel sana gelmek istiyorum ama 3 çocukla çok zor şu aralar sen gelirmisin seni davet ediyorum senin gibi birinitanımak
    güzelll.
    senin tonguç dogdugun da ben gelicektim ama taşınmıssın oradan şuanki yerin bana çok uzak ama gönüller yakın olsun diyorum senin gelmenide bekliyorum
    eski
    doslarunutulmazmış yaaaa?..benihatırlamana yardımcı olucaktır belki. evlenmeden önceki kaldıgın evde bir arkadaş?
    HATİCE eger hatırlarsan ara ögretmenler den naile hanımla ancak haberini alıyorum sürekli seni soruyorum ..selametle benimde
    kuzularım şimdi durmuyorlar beni çarıyorkuzu .