Şekerlerim

Elif Kızımın Mevlid Şekeri

Elhamdülillah, gelen dostlarımızla çok güzel bir mevlid yaptık, arzuladığım gibi de kalabalık oldu.
Sağolsun gelen gelmeyen tüm dostlarımız..


Gelelim benim BAL Oğluma, burnunun üstündeki yaralar geçen gün parkta düştüğünde olmuş sorun yok. Ama diğerleri malesef oğlumun kendi kendine yaptığı işkence izleri. Kimseye birşey yapmıyor ama kendine işte böyle zarar veriyor. Yüzünü kaşıyıp yoluyor, yara yapıyor :( çok üzülüyorum bu duruma. Uyarıyordum ama artık uyarmıyorum pekiştirmemek için. kremliyoruz yağ sürüyoruz ama yine de kaşıyıp kanatıyor yüzünü.

Ahh benim güzel oğlum, bir bilsen seni ne çok seviyorum. Bilmiyorsun kanattığın senin yüzün, benim yüreğim :((

"... Rabbim, bana, anne ve babama verdiğin nimete şükretmemi ve hoşnut olacağın salih bir amelde bulunmamı ilham et ve beni rahmetinle salih kulların arasına kat." (Neml Suresi, 19)

2 yorum:

  1. Bir Melek Geliyor Says:

    Allah kabul etsin canım gelmeyi çok istedim ama gribe yakalandık:(mevlüt şekerlerine bayıldım:)Rabbim sağlıkla sıhatle bebişlerini büyütmeni nasip etsin.

  2. Adsız Says:

    Tonguç'um oğluşum sevimli melek.Niye yoldun yüzünü ya :( Kıyamam sana ben.Annesi bir destek yada yardım alsanız bir doktordan yada bilir kişiden ? Belki kardeşini kıskanıyordur yada içten bir sorunu olabilir ?