Doğuma 12 gün..

Bu gün dr. kontrolüm vardı. Tonguçu nst sırasında odaya almadıkları için sabahın o erken vaktinde bir arkadaşa bırakıp hastaneye gttim. Allah razı olsun gözüm arkada kalmadı.
Hastanede 5 dk. muayene için toplam 2 saat kaldım. Sinir küpü oldum beklemekten ve bekletilmekten. Nst için zaten randevu saatinden tam 1 saat önce gittim hastaneye ama ona rağmen bekle bekle bekle... tam nst bitti ohh derken randevu saatim geçmesine rağmen yine bekle bekle bekle.. neyse muayene bitti rapor yazılacak tam 40 dk. bekle bekle bekle.. yok böyle bişey ...
Kızım 37+1 haftasında yaklaşık 3000gr olmuş, maşallah kendileri gayet iyilermiş. Attığı tekmelerle ben zaten bunu seziyorum :) reflü için bir şurup verdi dr. günde 3 defa 2 şer ölçek içebilirmişim "bu seni rahatlatır" dedi. Gündüz olmasa da özellikle gece içmeyi düşünüyorum. Arefe günü tekrar gelmemi söyledi dr ve bir sürü tahlil verdi :(( Ondan sonra inşallah sıra doğumda..
Yoğun ısrarlarımla doğum 15 eylül de olacak. "Ne var 15 eylül de" diye sordu dr. bende elimde olsa abisiyle aynı gün 19 nda doğmasını istiyorum deyince "yok artık" dedi. O kadar beklemek mümkün değilmiş.Ama Neden? Ben bunun cevabını gerçekten merak ediyorum neden erkenden alıyorlar ki bebeği ? ya da ilk çocukta neden taaa 42. hafta bekleniyor?
neyse dr. a soramadım bişey de diyemedim ama zar zor 15 eylül için randevuyu almayı başardım. Kısmetse 15 eylül sabah 7 de hastaneye yatış yapıcaz.

Hastaneden nasıl çıktığımı bilmiyorum öyle koşturdum ki bütün gün kendime gelemedim. Çıkışta taksi bul, arkadaştan Tonguçu al, ordan okula koş. Okuldan aç susuz bitap bir halde eve gel. Aç karnını ve oğlunu doyurmaya çalış, ben kalktım gidiyorum diyen mutfağı gördükçe üzül ama bir şey yapacak gücü kendinde bulamama, bu günün evlilik yıldönümü olduğunu hatırla ve bir daha bişey yapamadığına üzül..

Okulda bu günün son günüm olması şerefine arkadaşlarıma söz verdim.Dualarımda hep onlar da olacak :) öncelikle

Allahım!
Sen tüm bekarlara hayırlı mutluluk dolu bir yuva kurmak nasip et..
Çocuk isteyenlere hayırlı sağlıklı çocuklar nasip et..
Hasta ve sıkıntıda olanlara yardım et, onlara gönül ferahlığı ver, dertlerini hafiflet.
Muhakkak ki senin her şeye gücün yeter.
Verdiğin vermediğin her şey için Sana şükürler olsun.

7 yorum:

  1. annesininoglusu Says:

    hayırlı doğumlar inşallah.bu arada seni bu kadar kasan hastane hangisi çok merak ettim?

  2. Adsız Says:

    ayça kolay gelsin ne diyeyim ki,çeken bilir ancak
    biz yavrumla geçen hafta kavuştuk ...
    darısı size
    kolay değil tabi
    ama Allah yardım edecektir muhakkak
    hayırlı doğumlar
    yıldız

  3. Ayça Says:

    annesininoglusu istersen burdan yazmıyayım ama mail olarak gönderebilirim..

    yıldız çok sevindim canım erken olmadı mı normalde benden sonra değil miydi doğum?

  4. gül Says:

    Allah kolaylık versin az zaman kalmasına çok sevindim kızına ne isim düşündün bakalım çok heyecanlı maşallah

  5. Adsız Says:

    senden önceydim canım
    sorun yok maşallah,emmeyi öğretmekle geçiyor günler
    dua et bol bol
    sevgiler
    görüşürüz
    yılsız

  6. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Bana da dua, bana da dua.... Çoooook ihtiyacım var. Mutlaka aklına gelicem doğumda bak:)))))))))

  7. Ayça Says:

    Teşekkür ederim Gül.. Adını son dakika yazıcam :) sen ne olsun isterdin?

    Yıldızım Allah analı babalı büyütsün canım. Her şeyin zamanında ve iyi olmasına sevindim. Kolaylıklar şimdiden :)

    Yaseminim dualarım her zaman seninle.. biraz koşturmacalı geçiyor son günler aarayamadım ama bu konuda seninle konuşmak isterim sen fırsat blunca ara nolur