Kişisel Gelişim


Kişisel gelişim seminerlerine tam gaz devam ediyorum. Tayinimin farklı bir ilçeye çıkması farklı uygulamaları görmemi ve tanımamı sağladı. Yeni okulumda her ay mutlaka bir kişisel gelişim semineri düzenleniyor ve bu seminerleri çok ünlü uzmanlar veriyor. Yeni şeyler öğrenmekle hem kendime, öğrencilerime ve çevreme bir şeyler katabiliyor hem de bakış açımı değiştirmeyi, değişik yönleriyle hayata bakabilmeyi seviyorum. Bu seminerler sonrası can çekişen heyecanım, bitmek üzere olan umutlarım tekrar canlanıp diriliyor ben fazlasıyla rahatlıyorum..Özkan Şenol, Alişan Kapaklıkaya dan sonra bu gün de Erdal Demirkıran ın seminerine katıldım. Hepsi de birbirinden iyi birer şovmen diyebilirim. Verdikleri örnekler, espirilerle İşlerini Cem Yılmaz edasıyla yapıp bir şekilde herkese hitap ediyor, akılda kalıyorlar. Gelecek ay ki semineri şimdiden merakla bekliyorum.

Bazen her şeyin birbirini tekrarladığını aynı dolduğunu düşünürüz ve bu bize çok sıkıcı gelir. işte böyle zamanlarda insana en güzel doping, karşılıksız sevgiyle bize uzanan sıcak bir el ve tüm içtenliğiyle bize sunulan gülümseme olacaktır. Unutmayalım ki, uzanmasını istediğimiz el de bize taliptir. Sevdiklerimizi, sevgimizden ve tebessümümüzden mahrum bırakmayalım..

0 yorum: