23 Nisan

23 Nisan çocuk bayramını fazlasıyla abartıp Tonguç beyi şımarttık bu bayram. Çok uzun zamandır onun istediği bizimde fırsatını bulup alamadığımız çadırı aldık. Çok mutlu oldu yavrum.. Ahh bir de çadırının içinde onunla oynayacak birkaç arkadaşı olsa nasıl da mutlu olacak.

"Saat dokuz oldu anne, uyan anne uyan " diyerek her sabah beni uyandıran minik meleğim ne zaman kolumdaki saati görse "saati takmak istiyorum" diyerek zorla çıkarttırır sonra da kendine taktırırdı. Benim de aklımdaydı nicedir ona bir saat almak sonunda onuda aldım.
Şimdi saatine bakıp bakıp çok güzel anne deyip duruyor :)

Ve tabiki bir de oyuncak arabamız var :) sesli -ışıklı- hareketli.. Pek bir özellikli ama ben tüm evlerden ırak olması düşüncesindeyim zira sesi bütün mahallenin gürültüsüne eş :))
Bütün çocukların çocukluklarını gönüllerince geçirebleceği bir Dünya diliyorum..

1 yorum:

  1. zeynep Says:

    İnanmıyorummm çok yakışmış hepsi benim meleğime ;))
    aşk o... herşeyin en güzelini hakediyor.
    Tüm çocuklar gibi...