Nerden başlasam bilemiyorum.
Oturup kaldım pc başında kelimeler uçuşup duruyor hiç birini yakalayamıyorum. Sanki yıllardır hasretini çektiğim bir dostumun gözlerinin içine bakıp bakıp konuşacak gücü kendimde bulamazmış gibiyim ya da kelimeler hislerimin yanında çok boş kalıyor bakmakla yetiniyorum..
En başından özet geçeyim.Ocak ayında ailecek geçirdiğimiz bir grip haller bende müthiş bir rahatsızlık yarattı. Hastalık bir yanda baş ağrısı huzursuzluk ve tarif edemediğim bir sürü anormal durum bir yanda .
Acaba deyip ilaçları kullanmadan önce test yaptım ve sonuç POZİTİF inanılır gibi değildi. Sonra ertesi gün tekrar test yaptım sonuç yine aynı. Ne hissetsem bilmedim. Hala da bilemiyorum ya gerçi :))
Kısacası Tonguç'un bir kardeşi oluyor:))

Öğrendiğim o andan itibaren hayatım resmen solup gitti. Tonguç a hamileyken de pek güzel haller olmamıştı ama bu sefer ki hem çok erken hem de çok derinden etkiledi beni. Yemek yiyememek, yediğin ufacık bir şeyi bile anında dışarı çıkarmak, halsizlikten düşüp kalmak, ne karnımdaki yavruma ne de Tonguça bakamamak, gece yarılarına kadar hastanelerde iğnelerle,serumlarla hayata bağlanmaya çalışmak beni çok yordu. Su içmeyi özledim en çok, lıkır lıkır içenleri görüp de bir yudumunu ağzıma sokamamanın ne demek olduğunu anladım. tuvaletlerden nefret ettim. Çamaşır deterjanlarından ve özellikle de yumuşatıcalardan, parfümlerden yemek kokularından... uzayıp giden şikayetlere devam edip ne kimsenin canını sıkmak isterim ne de hatırlayıp o anları tekrar yaşamayı..

Çok zordu hem de çoookk.. Çok şükür şu an biraz daha iyiyim ve halime şükrediyorum, Rabbim den daha ne istiyeyim.

Tonguçla hiç ilgilenemedim fotograflarını bile çekemedimyavrumun. pc başına daha yeni oturabiliyorum o da kısa sürelerle. Çünkü hemen midem bulanmaya başlıyor.

Minik yavrumuz Allah izin ederse tıpkı abisi gibi eylülde doğacak. Tonguç 19 Eylül 2007 doğumlu. Miniğin ise 20 -23 eylül 2010 görünüyor doğum tarihi :) aralarında tam 3 yaş olacak ve belki de aynı gün doğmuş olacaklar :)
Rabbime çok dua ediyorum hayırlı bir evlat olması için çünkü benim için önemli olan bu. Hayırlı sağlıklı olur inşallah.. Sizde dua edin olur mu?

14 yorum:

  1. Bir Melek Geliyor Says:

    Allah analı babalı büyütsün sana da sağlık sıhat versin.Çok sevindim ayçacığım.Bebekleri beraber büyütücez inşallah:)bizimde erkeğimiz haziran gibi yanımızda olacak inşallah.Ayrıca tongucumu da çoooooooookkk özledimmmm

    seda

  2. firdevs Says:

    aaaa aaaa :))) canim benim ya :) Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin .

  3. pinar Says:

    hayirli ugurlu olsun cook guzel bi haber allah kucaginiza almayida nasip etsin:)

  4. Adsız Says:

    hayırlı uğurlu olsun
    yazamamandan şüphelenmiştim ama yinede şüphe tabi...
    görüşelim ya
    yıldız

  5. Ayça Says:

    Teşekkür ederim arkadaşlar sağolun..

    yıldızcım ben gelemiyorum malesef durum malum ama çok isterim seni ve prensesi görmeyi çok özledim gelin buyrun çok mutlu olurum.

  6. gül Says:

    hayırlı olsun artık zamanı gelmişti Tonguç'un abi olmasının sana da geçmiş olsun Allah şifa versin tez zamanda sıkıntıların geçer inşallah

  7. Pınarın Kulubesi Says:

    ya bugün artık yorum yazacaktım, ne olur bir ses et diye, hayırlı haberlerinizi alalım diye.
    bu süpriz ile karşılaştım:) Bu süreci kolaylıkla atlatıp iki kardeşin birlikte oynamalarını keyifle seyredecek günlerin gelmesi dileğiyle...

  8. senem Says:

    Aycacim, ne kadar guzel bir haber bu!!! Hayirli olsun. Simdi zor olsa da sonra eminim iyi ki olmus diyeceksin. Offf hele bir de Tonguc gibi guzel ve de iyi huylu olursa bir de, yeme de yaninda yat :)

    Cok opuyorum ikinizi de.
    Senem

  9. annesininoglusu Says:

    yazmıştım ama çıkmamış gözünüz aydın:))

  10. Kremali'nin annesi Says:

    Rabbim bebegini kolaylikla ve saglikla kucagina almayi nasip etsin Ayca'cim. Iki cocuklu hayata dair tecrubelerini okumayi sabirsizlikla bekliyorum. Bakarsin bu yasli basli arkadasina da ilham olursun :))

    Cok opuyorum seni ve yakisikli yigenimi.

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  11. Esin Says:

    Tebrikler ayçacım,allah hayırlısı ile sağıklı sıhhatli br şekilde kucağına almanı nasip etsin inşallah...

  12. Alya Derin Sönmez Says:

    Hayırlı olsun,darısı tüm isteyenlere:)

  13. hatice Says:

    selaam arkadaşim tonguçunkardeşe ihtiyacı vardı sanırım boylesi dahaiyi olur insallah çünki benimkızım kardeşi oluca tamamen degişti çook zorlanıyorum ama seninki daha küçük oldugu için iyi olur İYİ ANLAŞIR LAR ANŞALLAH SENİ ÇOK TEBRİK EDERİM ARKADAŞIM İNŞALLAH BİR GÜN SANA GELMEK STİYORUM NAİLE İLE BİRLİKTE UZUN ZAMANDIR AKLIMDASIN SENINDE BOŞ BİR VAKTİN OLURSA GÖRUŞÜRMÜYÜZ SENDE GELİRMİSİN ACABA BEN GERÇEKTEN ÇOK İSTERİM ..BEBEGİNİDE SAGLIKLA KUCAGINA ALIRSIN İNŞALLAH.

  14. Seyhan Says:

    ayçacım kusura bakmaya ben nasıl oldu kaçırdım bu güzel haberi. Çok tebrik ediyorum seni.. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin..çok sevindim..