Ne desem ki :))



Hiç bıkmadan defalarca üflenen pasta ve sonunda ağzı burnu çikolata olan Tonguç.. O kadar mutlu oluyor ki bizde onu mutlu etmek için bazen anlamsız günlerimizi bahanelerle kutluyoruz:)


2 yaş çocuklarına göre bedensel aktiviteleri olan kurslar ya da okullar açılmalı bence. Bu son zamanlarda özellikle düşünüp istediğim bir şey. Tonguç sürekli boğuşmak, hoplamak, zıplamak istiyor. Belki bununla ilgili bir yer olsa herşey bambaşka olacak bilemiyorum. Her ne kadar dışarı çıksa oynasa da bu ihtiyacını tam karşılıyamıyoruz.
Baba Tonguç eve gelince çok yorgun olmazsa beraber oynuyorlar. Yorgun değilse de pestili çıkıyor bir müddet sonra ve mecburen ara vermek istiyor sen misin ara veren :))
Resimde "ben ata bindim" deyip geziyor Tonguç, çok mutlu.


Tonguç elma yer miş :))
Bayıldığı sodası.. "Ben soda istiiiiyoooommm"

Anneanneyle yapılan sanatsal etkinlikler :) mandaldan nasıl uçak olur sonra nasıl da keyifle oynanır..
Yazdan kalma basket potamız gelen misafirlerimizin de favori oyuncağı. 100 tane topumuz var, basket atıyor evi top havuzuna çeviriyoruz.

Ve görsel sanatlar dersimizin yagane araç gereci oyun hamurları :) Anneanneyle yapılan bir başka etkinlik :)
Rabbim! Şükürler olsun Sana..

6 yorum:

  1. gül Says:

    maşallah ne kadar büyümüş yine 1ay bile çok fark ediyor
    en güzel şu top havuzları ve şişme plastik oyun evleri hani var ya avm lerde haftasonları ben hep götürüyordum tabii haftaiçi de birbirleriyle boğuşuyorlardı yani istersen kardeş de yapabilirsin

  2. AsYa Says:

    Oyun için bahçe-arkadaş-komşu vs olmadığı için çocuklarımız bu durumda..bende kreşte bulmuştum çözümü..enerjilerini atamıyorlar bütün gün evde :(

  3. Betül KAVAL Says:

    malesefkii çocuklar dışarı çıkıp doyasıya koşturup oynayamıyorlar.. çok üzülüyorum ben ....

    sevgiler

  4. Pınarın Kulubesi Says:

    sobelendiniz:)

  5. Peritozu Says:

    Nekadar guzel bir cocuk,masallah yakisikli tonguca.

    Tam bir sari seker oglunuz :)

  6. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    nerelerdesiniz