Aaayap Kızı bakıyoooo

Yumucak tv bizim aile kanalımız Tonguç sayesinde. Saniyesinde anlıyor değiştirdiğimizi ve çok fena kızıyor :) hele de coillui izliyorsa yandık. Çocuk kanalımızdan memnun olsa da çok fazla tv izlemesin diye izlediği çizgi filmleri bile kısıtlıyoruz artık.
"aaaaaa neden değiştirdin ?" diyor hemen sanki ev başına yıkılmış gibi ya da
"eeee.. ne yaptınnn?" diyor hesap sorarcasına.. keyfi iyi olursa da
"anne başka kanal açaaa mıı?" şeklinde bal damlıyor ağzından.. 2 yaşında olsa da onun da tercihleri var mış :))

Boğuşmaca oyunlarına bayılıyor. Güreş yap, kovala, gıdıkla dur işin yoksa :) enerji küpü mübarek asla yorulup bıkmıyor.

Beni şaşırtıyorher geçen gün.. Bu sabah benden erken uyanmış yanıma geldi elinde oyuncak gül çiçeğiyle. Bana uzatıp kokla anne dedi. Kokladım. O kokladı. Az sonra demesin mi anne bıyık yapıcam diye :) çiçeğin sapını koydu dudaklarımın üstüne sonra bıyık oldu deyip deyip güldü keyifle :)) çok şaşırdım nerden duydu gördü bilmiyorum.

Bir de eyvahh "iiiivahhhh" deyişi var ki harika :))

Bu gün ilk defa tuvalete çişini yaptı Tonguç :))) ve ısrarla 3 kere tuvalete götürdü beni kaka yapıcam diye.. her seferinde banyonun tüm elemanlarını sayıp görevlerini teker teker anlattık :))

Şarkı söylemeyi de dinlemeyi de çok seviyor Tonguç. Bu aralar favorisi "yağmu yağıyooo, selle akıyo, ayap kızı bakıyoooo" :) Durup durup bunu söylüyor.

Bu aralar şeker hamurundan yapılan pasta kurabiyelere takmış durumdayım bende. Nasıl yapılır edilir hiç bir fikrim yok ama en kısa zamanda bende oğluma adının yazılı olduğu kurabiyelerden yapmak istiyorum.

Yağmur, seni yağdıran Rabbim! gönlüme de rahmet yağmurlarını yağdırsın..

0 yorum: