Mutluyuz.. Mutlu Kalın

İnsan her zaman güneşli bir havada mutlu mesut yaşamıyor. Bazen de yağmur da ıslanıp fırtınaya tutuluyor. Rabbim beterinden korusun, Kasım ayı her anlamda bizim için zor bir aydı. Neyse ki etkilerini yavaş yavaş üzerimizden atıyoruz. Bayram sevinci ve teslimiyet duygusuyla daha mutluyuz.. Rabbim, üstesinden gelemiyeceğimiz dertler vermesin.

Baba Tonguç geldi evimizin neşesi de :)
Öğretmenim canım benim canım benim gününü ve aynı zamanda Baba Tonguç 'un gelişini böyle kutladık :) Bu işe en çok Tonguç bayıldı mum üfliyeceği için :)





Gelelim Tonguç'a..
Babaannemiz 2 gün önce bayram tatiline gidince müthiş stresli bir 2 gün geçirdim bende. Tonguçu okula götürsem dert, götürmesem nerde bırakıcam. Allahım ne zor :(( çok kötü bir duygu gerçekten de..

Alışkanlıklarına çok bağlı olana ve hatta bunların dışına çıkamayan benim güzel oğlum her zaman ki kitap okuma seansını yapıyor :) Hem de elinde resimli ingilizce sözlükle :)


Ve salonda top oynuyor terleyip sucuk olana kadar :)

Futbolist :)
Çikolata aşkımız ailecek hiç bitmiyor :) İzlerini ise hep taşıyoruz :))

Hem okur hem çizer benim oğlum :) bir de bunları yaparken transa geçisi yok mu dünyayı görmez yanıp yıkılsa
Babaannenin öğlen uyutamadığı Tonguç akşam son fasıl couillu izlerken ki hali, işte böyle oluyor :)
Akşam uykusundan önce kitabını eline alan Tonguç
Hiç bir ayrıntıyı atlamadan kitabını okur.
Görende gerçekten okuyor sanacak :)
Her zaman söylüyorum ve şükrediyorum o kadar iyi okadar ince arkadaşlarımız var ki ne söylesem az onlar için. Hem çok düşünceli hem çok nazik hem de çok zevkliler :) O kadar şaşırdım ve mutlu oldum ki bu güzel hediyeleri görünce, hepinize canu gönülden TEŞEKKÜR EDERİM sağolun.
Baba Tonguçun iş arkadaşlarının Tonguç'aaldığı bayramlıklar :)

Herkese hayır ve bereket dolu bayramlar..

1 yorum:

  1. gül Says:

    ne güzel günler bunlar az dertle geçiyor inan okul zamanı daha zor
    kitap okuyuşunuzu ve tv seyredişinizi çok beğendim ha tabii yeni kıyafaetlerinizi de
    iyi bayramlar