Neden? Miiiiii???

Tonguç'un en sevdiği yiyecek Tavuk ve Tavuk ürünleri :) İşte lezzet keyfinin kanıtı:)


"Tonguç Dili" her geçen gün daha bir gelişiyor. -Cak eklerinden sonra şimdi de soru eklerine geçtik. Canım oğlum istediği şeyleri artık "mısın - misin" ler le istiyor. Ve bunu öyle güzel söylüyor ki, onu, o an yememek için kendimi zor tutuyorum :)
Anne su verir miiiiiii? gibi :) mi 'yi bir güzel uzatıp sin kısmını yutuyor ama biz anlıyoruz ne demek istediğini :) Kibarcık oğlumu bir şey isterken duymalısınız:) Anlatmakla olan bir şey değilmiş kesinlikle..
Bir de "Neden" sorusunu sorup duruyor. Yataktan kalkınca yanımıza gelip, "neden uyandıııım" diye bize soruyor :)
En tatlısı da "annem neeedeçiiinnn" diye soruşu :)
Dillendikçe tatlılaşıyor sanki her şey daha bir güzel oluyor..

Tatlı dilli, güler yüzlü dostluklar diliyorum herkes için..

7 yorum:

  1. firdevs Says:

    yesinler o kibarcigi :)

  2. Hicran Says:

    canım canım :)) neden uyandım haaa :) cok hoş:)

  3. Ebru Says:

    Merhaba ablaciğim.
    blogimi yeni yaptim.
    çok şeyler eksik ama yarin...
    sevgiler

  4. pelince Says:

    iade-i ziyarete geldim hemen:) bloğunu ilk ziyaretim ... oğluşuna bayıldım. maşallah çok tatlı,maviş maviş.. allah bağışlasın...
    afiyet olsun yakışıklıya...

  5. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Neden uyandım? Çok güzel ya, sorgulayıcı dönem başladı yani.

    Felsefe yolunda atılan ilk adım NEDEN?

    Bakalım bu felsefi yavruların gidişatı ne olacak, yaşayalım ve görelim.

  6. zeynep Says:

    o tavuk suları süzülen gıdıyı koklamak için neler vermezdi halası :) afiyet şeker olsun miniğime.
    Bide telefondanda olsa duyabilsek o kibarcık sesini :)

  7. Betül KAVAL Says:

    MAŞALLAH TONGUÇA. KAĞANDA YESE KEŞKE BÖYLE :) İNŞALLAH GÖRÜCEZ BİZDE O GÜNLERİ..

    SEVGİLER ÖPÜYORUM AYÇA..