Büyüyor..

Oyun hamurlarını çok seviyoruz :) Gerçek kurabiye kalıplarıyla neler yapmıyoruz :))

Tonguç artık babasının kitaplarını okuyor :) aaatıı yediii dokuuuuzzz tane yazıyomuş üstünde :)
Dışarda oynarken de taş topluyor oğlum. Ama öyle rastgele değil ütten (üçgen) taşları topluyormuş :)
Bu aralar çok sık görüşemiyoruz özlüyoruz kendilerini. Ahmet Selim ve Tonguç'un en son görüşmesinden bir fotograf bu da. Ahmet Selim Tonguç tan tam 9 ay büyük. Ama görünüş de pek de anlaşılmıyor değil mi?

Ve işte istemeden de olsa çalışan anneleri kıskandırdığım okul - park arası manzaram. Fotografı çektiğim yer, okulda ders anlattığım bir sınıf, karşıda ise Tonguç'un her gün oynadığı park . (Çok şükür) Bu kadar yakınız yani :))
Oyun evlerine bayılıyor Tonguç. Biz de Baba Tonguç la bahçeli müstakil bir evin hayalini kuruyoruz. Bahçesinde yemyeşil ağaçları, kaydırağı, salıncağı, klübesi olan, tüm eş dostla mangal partileri yapabileceğimiz, çiçeklerle dolu bir ev :)
Bu gülüşü seviyorum :)

Oturuşa bakar mısnız? Çok sevdiği kayyusunu izlerken..
Maşallah Tonguç 3 gecedir hiç uyanmıyor bunun daim olmasını ve tüm anne babaların bu güzelliği yaşamasını diliyorum :))
Kesintisiz uyku gibisi yok :))

Unutmadan yazayım, babaannesi oğlumu parkta gezdirirken Tonguç'un koşturduğunu ve topla oynayışını gören bir bayan Tonguçun ilerde çok iyi bir futbolist olacağını, süper koştuğunu çok akıllı olduğunu söylemiş.. Kendilerini tanımasak da teşekkür ediyoruz, ama teyzecim bu futbolist ne ola ki ? :)) Ayrıca siz buna ne yediriyosunuz diye sormuş :) Ahhh teyzecim ne sen sorrr ne ben söyliyeyim :))

O kadar şanslıyım ki, mutlu olmaya hiç sebep aramıyorum. Bir gün sebebim bitse Rabbim bana eşeğimi kaybettirip tekrar bulduruyor :)) Bundan iyisi can sağlığı. Gripte olsam, 3 gündür ayakta durmaya mecalim de olmasa, iç huzurum yetiyor bana.. Rabbim sana sonsuz kere şükürler olsun..

Posted by Picasa

1 yorum:

  1. gül Says:

    maşallah barekallah
    huzurunuz daim olsun inşallah
    tonguç'un o gülüşünü ben de çok seviyorum