Tonguç 19 Aylık!

89cm - 13200gr

Tonguç 19 aylık oldu. Ve biz sonunda dr. a gidebildik. Boyu kilosu maşallah gayet iyi. Yemek konusunda zorlamaya gerek yok dedi. Hatta, "bu yemeyen haliyse..." diye de dalgasını geçti. Üst azıları patlamış o nedenle keyfi yokmuş. 2 yaşına kadar dişleri tamamlanır dedi doktor. Zaten şu an toplam 16 dişi var Tonguç'un.
Herşeyi oluruna bıraktım dönemsel sıkıntılar yapıyorum zira yine kendime ve olan yine bana oluyor en iyisi olduğu kadarla yetinmek.
Kendi doktorumuzun o gün kongresi olduğundan yerine bakan doktora muayene olduk. Ama en iyisi alıştığın doktora gitmek.
Eve gelince beni kapıda görüp sarılışı yok mu içim eriyor. "Muuuuaaaak" diye sesli bir öpücük alıyorum ondan Sonra hemen atta diyor. Eğer çok geç değilse, içeri bile girmeden onu dışarı çıkarıp parka götürüyorum. Oynayıp rahatlıyor.
Seni çok seviyorum Bebeğim.. İyi ki varsın iyi ki oğlumsun.. Rabbim hep gülen yüzünü göstersin bizi ve seni her daim hayırlı kılsın...


5 yorum:

  1. Betül KAVAL Says:

    vallahi ben saçlarımı yolma aşamasındayım yeme konusunda. doktorumuz üzerine gitmeyin dedi ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ...

    maşşallah tonguç gayet iyi cnm bende dert etme..

  2. AYÇA Says:

    19.ayınız hayırlı olsun.maşallah ya çok tatlı.oğluma çok benzettim bazı hallerini.Allah bağışlasın.

  3. Birben Says:

    maşallah öylegüzel bir oğlunuz var ki insanın alıp vitrine koyası geliyor:))bahtıda kendi gibi güzel olsun

  4. firdevs Says:

    geriye 4 disiniz kalmis yani :)

    masallah cok tatli yaa :)))

  5. aybike Says:

    Nerelerdesiniz özledim yakışıklıyı..Çoook..Yorum yazamıyorum ama hala sıkı takipçinizim.
    Hadi bi ses..