Bu Gün Ler De

Cd takıp çıkarmayı kendi kendine keşfedip başarabilecek kadar büyük o. Zira bunu dedesi bile yapamıyor :)

Şu an kullanamyıp bir kenarda sakladığımız maması ve sandalyesi. İlk aldığımızda bayağı bir oynamıştı. (Üzerine çıkıp dansederken düşmesinden çok korkan dedesi için kaldırdık. )

Zaman geçtikçe yerinde duramıyor içi içine sığamıyor Benim Mavi Gözlü Efe Beyim'in. Çok büyüdü büyüdükçe tatlandı sanki. Bakışlarındaki ifadeler, söylediği kelimelerle birleşince doyulmaz bir tat veriyor hepimize.
Her şey iyi hoş da çorbadan başka bir şey yemeyen bir tonguç la yemek konusunda zorlanır olduk. Yeni tatalara açık olmadığımız gibi bir kaç gündür çorba bile yemiyor. tatlıya hayır demiyor ama. Tatlı bir şey olunca hiç kaçırmıyor mutfakta mama mama diye aranıp duruyor. Hele bir de çekirdek alışkanlığımız başladı ki anlatamam. Çekirdeğe bayılan çocuk olarak bir onu gördüm ben.



Ben evdeysem ağzında sürekli tek kelime M eme M eme.. Bilmiyorum yememesi onunla mı alakalı ya da artık dur zamanı mı geldi. Evdekilere kalsa çoktan ayrılmalıydı. Ama ben 2 yıl hakkı diye düşünüyorum. Sonuçta bu geri dönüşü olmayan bir şey. Bırakınca 2 gün sonra istesek de geri dönemeyiz. Bu gün yemek yemesi için ona hayır dedim ve müthiş bir vidan azabı çektim. Bu benim için de zor olacak galiba :(


Onun dışında, kitap kağıt yeme huyu yüzünden alınan her kitap zarar gördü ve kaldırıldı. Bu konuda dr. la görüşmek istiyorum. Kitaplarla arası çok iyi okuyoruz anlatıyoruz her şeyi nerdeyse tanıyıp gösteriyoruz ama bir müddet sonra kendimizi tutamayıp ısırmaya koparmaya başlıyoruz :( Ne yapmalı bilmiyorum.

Kalem hastalığı da devam ediyor, nerde görse tutturup istiyor her yeri boyayıp rahatlayacak.

Aldığımız oyuncaklar haftası bazen günü dolmadan farklı bir boyuta geçiyor :)



Pencereden abiiiiisss diye bağırıp parktayken de onların bisikletlerine sulanıyor, Attaa kelimesiyle gözleri ışıldıyor, aman bir kapı çekmece açık kalmasın kapat kapa diye bağırmaya başlıyor takıntı halinde, hala gece bahçesini izlemeden uyumuyor ve ayakta sallanıyor. Lalalaaa diye şarkılar söyleyip kendinden geçiyor.

Korktu kelimesini öğrenmiş nerden nasıl anlamadım. Uçak sesi geldikçe bize kaçıp korktu diyor.

Orda diyor bir de bir şeyi ister ya da gösterirken.

Kıyafetleri artık ona kısa geliyor. Giydiği kıyafetin kolu biraz kısa gelsin ya da sıvanmış olsun çekiştirip duruyor tahammül edemiyor. İlla uzun olacak. Bakalım yazın ne yapıcaz?

Eline geçirdiği her şeyi merdiven niyetine kullanıp hep daha da yukarılara çıkıyor. Bazen bu çok tehlikeli olabiliyor.


Bütün kapıları rahatlıkla açıp kapatıyor. İstediği yere istediği gibi girip çıkıyor. Bunun bu kadar sıkıntı olacağını hiç düşünmemiştim. Bugün temizlik yaparken ben onu babasının yanında sandım babası da benim yanımda sanmış. Ama o ne benim yanım da mutfakta ne de babasının yanında salondayı. Banyoya gidip bir güzel tezgah altındaki deterjanlarla oynamaktaymış küçük bey. Ele avuca sığmayan bir tatlı yaramaz.


Bu arada blog arkadaşlarımızdan Zeynep Sezen ve oğlu Ahmet Selim le tanıştık. Blog arkadaşlarımızla tanışmanın güzelliğini bir kere daha yaşadık herkese tavsiye ederiz.


Rabbim! Verdiğin ve vermediğin her şey için Sana Şükürler Olsun. Sen her şeyin en iyi ve en doğrusunu bilirsin. Ne olursa Sen bize bizim için hep hayırlı olanı ver, Senin her şeye gücün yeter. Amin

5 yorum:

  1. Betül KAVAL Says:

    büyüdükçe benide endişelendirmiyor değiller. Kağanda hemen hemen aynı. Artık saklı gizli bişey kalmadı desem yeridir evde :)

    maşşallah nazar değmesin inşallah canım.

    sevgiler

  2. Adsız Says:

    Merhabalar Sevgili Ayça,

    Harika hediyeniz için çok çok teşekkür ederiz. Akşam ilk işim Ege'ye yeni cicilerini giydirmek olacak. Çok düşüncelisin.. Bayıldım rengine de...

    Bu arada yemek sorunu bizde de var. İnatlaştıkça artarak devam ediyor. Ama tarhana çorbasını çok sevdiği için diğer yemediği tüm gıdaları bu çorbanın içinde neredeyse püre halinde yedirmeye çalışıyoruz.

    Görüşmek dileğiyle...

    Sevgiler,

    Ege&Elif

  3. Adsız Says:

    Ayçacım merhaba

    biz de sizinle tanışmaktan ve bu kadar yakın oturuyor olmaktan çok memnun olduk :) en kısa sürede evimize bir kahve içmeye bekliyoruz canım
    sevgiler
    Tonguçu öptüm

    Zeynep

  4. siyap Says:

    çekirdeğe bayılan bir ufaklık da bizde var :)) ona vermekten biz yiyemiyoruz.ceren de son zamanlarda tatlı ve ekmek dışında pek bir şey yememeye başladı.sürekli o da "meme" deyip duruyor.ben de 2 yaşına kadar emzirmek istediğimden ne yapacağımı şaşırdım.
    yemesinin sorun olacağını hiç sanmıyordum ama başımıza geldi bizimde.Allah hepimize kolaylık,kuzularımıza sağlık versin,
    sevgiler...

  5. gül Says:

    amaan çekirdeği hatırlatmayın bizimkiler de çok seviyor ama ben sadcee yazdan yaza bahçede veriyorum temizlik sebebiyle
    ee annesi sen hep aynı mı kalacak sandın bu afacanı
    ne yapıyorsa iyi yapıyor maşallah