Foto- Suz

internette yaşadığım sorun devam ediyor, fotograf yüklemeye çalıştığım an bağlabtı kopuyor. Sebebini bulabilmiş değilim. Bende bu yüzden fotosuz da olsa yazmaya karar verdim. Oğlum 19 mart itibariyle tam 1,5 yaşına girdi. Bunu yazmak kadar söylemesi ve düşünmesi de bir anne olarak duygusal anlar yaşamama neden oluyor. Rabbime şükrediyorum.

Doktor kontrolüne gidemedik evde kendimiz ölçüm yapmaya çalıştık ama kıpır kıpır oğlumuzu durdurmak pek de mümkün olmadığından ölçümler sağlıklı olmadı. Kilo 13500gr boy 87cm.



Artık pek çok kelimeyi söylüyor. Kırıldı, Düştü, Kapat, Kek, Çarptı, Dönüyo, Uçak vs...

Ve nerdeyse söylenilen her şeyi anlıyor. Perdesinden halısına kadar ev eşyalarını, ayağından yanağı çenesine kadar vücudunu tanıyor biliyor.



Lalalalaaaa- bila bilaa diyerek kendince şarkılar uydurup söylüyor. Kızınca büyük harflerle BAA-BAA diyor babasına. Saatlerce süren ve bitmeyen anne- anne- anne diyolaglarımız devam ediyor. Ve yapışık ikiz gibi nereye gitsek beraber gidiyoruz evin her köşesine.



Ve devamının gelmesini umduğum bir olay var ki tarihe not düşmek istiyorum. Bu gün oğlum ilk defa kendi kendine oyunlar (uydurarak) oynadı. Bensiz tek başına yani :) inanmak gerçekten zor. Bakalım devamı gelecek ve ben de biraz olsun nefes alacak mıyım?



Mutfakta ne kadar tava, tencere, tezgah altı, dolap içi varsa karıştırmadık yer bırakmıyor. Döküp saçıyor akşama kadar.



3 ü ve üçgeni tanıyor. Gördüğü her yerde tanıyor ve söylüyor.

Rabbim! Doğruyu görmek, göstermek ve yaşamak için ömrümüzü uzat.

6 yorum:

  1. firdevs Says:

    aycacim , tonguc kocaman abi olmus :))

    umarim artik bu uyduruk oyunlarin devami gelir :p

    optum :)

  2. siyap Says:

    maşallah tonguçuma!artık herşeyi bilip konuşmaya çalışmaları,isteklerini anlatmaları ne kadar güzel değil mi?birden kocaman oluverdiler sanki...
    bu arada eviniz hayırlı olsun canım.güle güle,sağlıkla,sıhhatle oturmayı nasip etsin Allah.

    sevgileeer...

  3. fatiye Says:

    Merhaba,
    Ben Fatiye.Tesadüfen blogunuzu ziyaret ettim ve oğlunuzun resimlerini gördüm.Maşalla ne kadar güzel bir çocuk.Gözleri kendi.Allah sevdiklerine bağışlasın.Tam bir şirinlik abidesi.Gözlerindeki ışıltının hiç kaybolmaması dileğimle.

    Sevgiler.

  4. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Kocaman olmuş bu paşa.

    Gerçekten çok özlemişiz yaa.
    Annesi dersinin az olduğu günler mi getircen napıcan bilmem.
    Daha bu hasret yeter.

  5. gül Says:

    maşallah oğlumuza
    ben şu 3 ve üçgene takıldım
    soyaçekim özel ilgi mi yoksa öğrettik mi annesi

  6. Betül KAVAL Says:

    maşşallah annesi. Büyüdüklerine şahit olmak çok güzel bir duygu ayçacım.

    sevgiler