Çikolata Keyfi

Çikolata canavarı Tonguç


Hehehehee :)))

Ben Masumum Anne! Çikolatayı veren Babamdı..

Dün sabah Babaanneyi ve Dedeyi Çanakkaleye uğurladık ve evde tek başımıza kaldık. Üçümüzde de bir kırıklık ve hastalık durumu var Tonguç sürekli mızmız ve huysuz bizse bitkin ve yorgunuz. Umarım bir an önce hepimiz iyileşir ve eski neşemize döneriz. Zaten bayramı tek başımıza geçirecek olmanın ve bir yerlere gidememenin verdiği hüznünü hala üzerimizden atamadık bir de hastalık ağırlaşırsa bilmiyorum ne olur.
Tonguç'un üstte bir dişi daha çıktı. Ağzı sürekli akıyor ve önlük kıyafet yetiştiremiyorum. En kısa zamanda ona yeni kıyafetler almak için alışverişe gitmeliyim. Ağzında diğer azılar da fena halde şiş ve sanırım bunlarında etkisiyle yavrucak pek huzurlu değil. 2 gündür Tonguç'la ikimiz beraber uyuyoruz hem ben daha az yoruluyorum git get yapmadan hem de Tonguç daha az uyanıyor. Bu arada yazdan beri de üstüne birşey örtmemeye alıştı kesinlikle üstüne bir şey örttürmüyor hemen uyanıveriyor. Sanırım bunun için de kalın bir uyku tulumu almam gerekecek, işe yarar mı bilmiyorum ama?

Zaman bu aralar birbirinin aynı biçimde kendini yineliyor ama bir o kadar da çabuk geçiyor. Yetişemiyorum, işlerime, Tonguç'a, kendime, hayallerime..
Yazmazsam olmaz. Sadece kendime bir not: Karşındakini de tıpkı kendi gibi görüp Kendince gizli kapaklı iş çevirip, saklamaya çalışan, gözlerinin içine baka baka yalan söyleyen ve bunu sakladığını sanan her KİM olursa olsun bunu gören sadece ben değilim. Herşeyin sahibinden korkmayanların yaptıkları yüzünden üzülmeye değmez. Allah herkese yaptığının karşılığını verecek kadar adil. Adil olduğu kadar da merhametli. Allahım sen beni merhametli olamayıp kızdığım için onlarıysa böyle yollara başvurdukları için affet. Sen hepimizi gören ve bilensin. Senin herşeye gücün yeter.
Bütün oyunlara katılıyor her söylenileni anlaıyor artık. Bunu al götür babay adiyorum hemen gidiyor. Kaybolan her şeye dittiii diyerek onay bekliyor. Attıı diyerek ne bulursa savuruyor. HEr gün kitap okuyp Türk Sanat Müziği eşliğinde dans edip eşlik ediyor. İşaret parmağıyla gösterilenleri anlıyor o da işaret edip bize gösteriyor. Sırta çıkıp dıgıdık dıgıdık şahlanp kikirdiyor. Saklambaç oynayıp bizi buluyor. Ve çok fena söyleniyor. Bir şeye kızmasıyla söylenmeye başlaması bir oluyor. Ağzını açıp anlamasdığımız onca kelimeyi ardı ardına sıralayıp duruyor eliyle de tersler gibi bir ifadeyle. O kadar komik ki gülmekten katılıyoruz onun o mahcup olacak yerde söylenen ifadesine. Bu ne kendine güven bu ne hiddet :)
Bu gün ilk pizzasını yedi oğlum :) ve bu gün ilk lunapark deneyimini de yaşadı.


Az kalsın unutacaktım. Cuma günüTonguç'un fotograflarını aldım. Çok beğendim. Herkes çok beğendi. Tek kelimeyle muhteşem olmuşlar. Aslında hem zaman olsa hem de babası bizimle olsa daha güzel olurdu ama yine de çok memnunum. Fotograflar album şeklinde 13 adet. Büyük çerçeveli foto ile beraber bir de vcd formaında slayt gösterisi hazırlmışlar aynı fotograflardan o da çok güzel. Tek problem burda yayınlayamıyorum. En kısa zamanda taratıp burada da yayınlayacağım bir kaç tanesini.
Herkese şimdiden Hayırlı Bayramlar diliyor. Büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öpüyorum Tonguçla beraber.

7 yorum:

  1. annesininoglusu Says:

    iyi bayramlar...

  2. Anne ve Bebisi Says:

    Biraz gec olacak ama dogumgunu kutlu olsun yakisikli pa$anin :)) Adi gibi, kendi gibi guzel omru olsun insallah:)

  3. Kremali'nin annesi Says:

    Ayca'cim, ben de sizin Ramazan Bayraminizi kutluyorum. Insaallah en kisa zamanda iyilesir ve ailecek cok guzel bir tatil gecirirsiniz. Istanbul oyle buyuk ve oyle guzel bir sehir ki, zaten baska yere gitseydiniz alinirdi size. Bence firsattan istifade, onu yeniden ve yeniden kesfedin bu bayram tatilinde.

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  4. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Maşallah Sübhanallah Canım yerim ben onun çikolatalı yüzünü:)resimleri dört gözle bekliyorum.Hayırlı bayramlar diliyorum.

  5. Betül KAVAL Says:

    canım benim çok şirin gözüküyor..

    bizimki henüz çikolastanın tadını bilmiyor..

    Ailenizle sevdiklerinizlke hayırlı bayramlar diliyorum.

  6. gül Says:

    maşallah bayağı bir ilerleme olmuş Tonguç beyde en kısa zamanda kendi gözlerimle görmek dileğiyle
    iyi bayramlar

  7. Seyhan Says:

    İyi bayramlar Ayçacım sevgiler