Bebek Güzeli

Doğum günü tebrikleriniz için hepinize çok TEŞEKKÜR EDİYORUZ..

Uğurböceği pastasının kreması dudaklarına ve burnuna sürülünce böyle kırmızı oldu Tonguç


Evde küçük bir pasta kesimi ve dualar eşliğinde yapılan minik kutlamanın ardından Tonguç'un yeni başlayan yaşıyla hayatı da yenilenip farklılaşıyor. 2 gündür sabah uykusu uymadan sadece öğleden snra uyutuyorum. Yarında bu uygulamaya devam edersem belki pazartesi Babaanne de onu uyutabilir diye tahmin ediyorum. Yakında alışacak buna inanıyorum. Öğleden sonra uykusuzluğu akşam erkenden uykusunun gelmesine neden olduğu için erkenden yatıyordu beyefendi ve bilmiyorum neden son 5-6 gündürsürekli uyanıyordu. Akşam da bundan sonra erkenden yatmak yerine saat 21:00 i bekleyip sonra yatacağız. Yeni yaş yeni zorluklar yeni mutlululuklar yeni huylar getirecek hepimize. Allah tüm anne babalara ve bize kolaylık ve sağlık versin..


Ramazan dolayısıyla büyük çapta bir doğum günü kutlayamadık malum. Oysa çocukları çok seven oğlumun, bu güzel gününde tüm arkadaşlarıyla beraber gülüp eğlenmesini koşturmasını isterdim. Babası bu nedenle istersen daha sonra böyle bir kutlama da planlayalım diyor ama ben karar veremiyorum. Dün aynı zamanda karma aşısını da oldu Tonguç. Tam bir delikanlı gibi ne ağladı ne de mızmızlandı (maşallah). Ateş yapmayan bu karma aşıdan sonra hemşire hanımın tavsiyesiyle, belki ağrı yapabilir ihtimaline karşı, yatarken 1 ölçek şurup içirdik Tonguç'a. Ve oyalayıp geç yatırdık. Zaten bütün gün dışarda yorulan oğlum şurubunda etkisiyle uzun zamandır özlediğim uykuyla hasret gidermemizi sağladı sağolsun. Son bir kaç gündür Baba Tonguç ve ben gerçekten çok uykusuz kalmıştık.


Tonguç'un 1 yaş fotogragrafını bu sefer ben çekmedim. Dün Zümrüt Foto ya gidip artislik pozlar verdi o ğlum:) Doğduğundan bu yana hep istediğim şeydi, profesyonel birinin onun fotograflarını çekmesi. 6. ayını doldurana kadar zaten çekmiyorlar ışık yüzünden ama 1. yaş gününde çok güzel oldu. Kısmetse haftaya Cuma elimizde olacak fotrograflar bir boy büyük fotografı da çerçeveli olarak hediye edecekler.

Doğum günü hediyesi için oğluma 2 şey düşünmüştüm birincisi S. oldu ama ikinci hediyemi gelecek aya saklamak zorunda kaldım. Buna da şükürler olsun.


Oğluma bu gün de Kifidis'e gidip ayakkabı aldık. Evimize yakınlığı nedeniyle gittik ve bol çeşit imkanını görünce de iyi ki gelmişiz dedik. Almak isteyenlere Bomonti seri sonu mağazası kifidis e gelmelerini tavsiye ederiz hem uygun hem de sağlıklı. Bakalım bu kış daha kaç kere ziyarete gidicez bu mağazayı :) Ve ŞOK ŞOK ŞOOOOKK tahmin bile edemezsiniz benim koca ayaklı yakışıklı oğlum tam 23 numara ayakkabı giyiyor :)) büyüyünce ne yaparız bilemiyorum..





Ramazanınız hayırlı, işleriniz bol bereketli olsun :)

10 yorum:

  1. senem Says:

    Aycacim, Tonguc'un sen olmadan uyumadigina dair yazdiklarini okuyup cok uzulmustum. Tonguc buyuyor artik ve herseyin daha cok farkinda. Senden ayri olmak istememesi cok normal. Neyse, dogumgunu yazilarini falan ise ancak bugun okuyabildim. Cok cooook opuyorum guzel Tonguccugumu, nice guzel, saglikli, mutlu yaslara... hep sevdikleriyle ve sevenleriyle birlikte tabi... Saclari da uzamis artik, lule lule olmus masallah :)
    Ikinize de cok cok sevgiler.

    Senem

  2. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Yaa neler kaçırmışım neler... Doğum dününüz kutlu olsun. Nice nice güzel yıllar Tonguçun olsun.

    Cici ayakkabılarınız çok güzelmiş güle güle kullanın.

    Öpüyoruz bebek güzelini.

  3. Esin Says:

    Yeni yaşınız hayırlı uğurlu olsun.Ayçacım seni de kutlarım bu aynı zamanda senin anneliğininde 1. yıl dönümü :)
    Tonguç beyin yeni ayakkabıları hayırlı olsun.
    Ayça bu bomonti kifidis nerde ben de ömere bakayım ,cadde de ki kfidise baktım fiyatlar çok uçuktu ...

  4. gül Says:

    yeni yaşınız önce Tonguç'a sonra size hayırlı olsun ve sağlık, mutluluk, huzur getirsin inşallah.

  5. Adsız Says:

    sarı civcivim nice mutlu yıllara iyiki doğdun canım sağlık sıhhat içinde daha nice doğum günleri kutlarsınız inşallah.bu arada bir gecede olsun uyumana çok sevindim .artık abi oldu annesi bundan sonra inşallah deliksiz uyur çok öpüyorum sizi

  6. siyap Says:

    tonguç'un doğum günü kutlu olsuuun!nice güzel yaşlara inşallah!ayakkabılarını da güle güle kullansın,
    uykuları da en kısa zamanda düzene girer umarım.
    sevgileeer...

  7. muko Says:

    tonguç doğum günün kutlu olsun yakışıklı delikanlı:D
    sağlıklı huzurlu nice güzel yıllar geçiririsin inş...

    ayakkabılarını da güle güle kullansın beyefendi..

  8. ahmetselimveannesi Says:

    dogum gununuz kutlu olsun
    Allah daha nice yaslara eristirsin insallah annesi
    Tongucu opuyoruz :)
    sevgiler

  9. gül Says:

    sayende 6 çocuk mutlu oldu
    verdiğin görev başarıyla yerine geldi
    Allah kabul etsin

  10. Pınarın Kulubesi Says:

    iyi ki doğdun Tonguç
    büyüdükçe daha bir delikanlı daha bir yakışıklı oluyorsun.
    Allah anne baban ve sevdiklerinle güzel bir ömür yaşatsın sana...
    CanPaşa ile en yakın vakitte tanışmanız dileğiyle...