Afyon Kaymağım

Haber vermeye fırsatımız bile olmadan (Selim Dayı'mızın yanına) Cuma günü alelacele Afyon'a geldik Tonguçbeyle beraber. Oğlumla yaptığım ilk uzun otobüs yolculuğunu çok şükür güzel ve sorunsuz şekilde atlattım. Gece yolculuğunun avantajıyla o bol bol uyurken ben de bol bol kol kaslarımı geliştirdim :)
Cuma günü akşam Baba Tonguç yıllık iznine ayrılacak ve bizde sabırsızlıkla beklediğimiz tatile çıkacaktık ki işler umduğumuz gibi olmadı. Baba Tonguç'un iş için tekrar şehir dışına çıkması gerekti. Biz de fırsattan istifade soluğu Dayı da aldık. Hem onlar mutlu oldu hem de biz..

Şimdilik bu kadar.. Baba Tonguç'u da sevdiklerimizi de çok özledik. Sevgi ve sağlıcakla kalın.

Rabbim! Verdiğin ve vermediğin herşey için Sana Şükürler Olsun..

6 yorum:

  1. annesininoglusu Says:

    iyi tatiller:))

  2. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    AYÇA HANIM AYÇA HANIM,
    Öyle zeytin reçeli, karpuz reçeli, yok Afyon kaymağı olmuyor yani.
    Artık sözün ötesinde tad istiyoruz.
    Bilmem artık ben.

  3. Kremali'nin annesi Says:

    Ben Kuaybe'den Afyon kaymagi ve sucugu istemistim, pahali diye getiremem demisti:(

    Ama sen getirirsin dii mi Ayca'cim:))

    Sevgiler ve iyi tatiller...

  4. zehra Says:

    ooo ne guzel tadlar bunlar boyle allah agızınızın tadını bozmasın

  5. Ayça Says:

    Sağol annesinin oğlusu

    Yasemincim canımsın.. sen ne zaman ne istersen söyle yeter

    Sevgili ayşe şulem, ben söylemesi ayıptır belki gelirsiniz oralardan diye 2 kg sucuk getirdim sen hiç başka kapıya gitme :) bu sabah döndük biz. yol yorgunu uykuluyum biraz ama şimdi bile beklerim sizi. Hsdi üzerinde helal kesim yazan sucuklar yemeye buyrun :)
    Afyon kaymağı inanamayacaksın ama ben de yemedim getiremedim. öpüyorum ikinizi de..

    ZEhra sağolasın aminnn diyorum kocaman yürekten.

  6. Kremali'nin annesi Says:

    Benim kendi guzel gonlu guzel arkadasim. Cok sagol. Insaallah o gunleri de gorur, kahvalti sofralarinda biraraya geliriz tez vakitte:)

    Yigenimi coook opuyorum tontis nanaklarindan.

    Sevgiler,
    Ayse Sule