Tonguç'un tv Keyfi

Üfff! Çok sıkıcısın Anne. Başka bişi yok mu tv de, değiştirsene?






Aaaaa, bunlar ne böyle yaaa ?






Vay canına çok eğlenceliymiş. Anne bi daha izleyelim mi ?






Amannn neyse.. Çok yemişim şurda şöyle biraz kestireyim..



Tonguç artık destekle de olsa oturuyor. Hatta kucağıma oturup "fış fış kayıkçı...." oynuyoruz:)


Bu gün Elma suyuna devam ettik ve biraz daha fazla yedi. Ayrıca ben hayatımda ilk defa yoğurt yaptım :) İlk deneme için hiç fena sayılmazdı, Oğluşum yedi afiyetle. Sonra da uyudu :) Demek ki biraz elma suyu, biraz yoğurt uyutmaya yetiyor Tonguç Beyi :) Büyüdü tabi, artık süt yetmiyor ona. Her bebeğe göre farklılık gösterse de ben Tonguç'un ek gıdalara hazır olduğunu görüyorum. Yavaş yavaş başladık devamı da gelecek. Tabi Anne sütüne devam edeceğiz o bırakmadıkça asla bırakmayacağız.

Yavru kuşum uyuyunca nasılda mutlu oluyor; huzurlu, sakin ve bol gülücüklü.. İnşallah bu sabah ve öğle uykusu daim olur :)

------<--@

Bizi sobeleyen Muko' nun Günlüğünün sorularına cevap verelim.

Hayatın bana öğrettiği 3 şey:

O kadar çok şey var ki hagisini yazsam bilmiyorum.

  • Kendi istediğimi değil, Rabbimin vereceği ve benim için hayırlı olanı dilemem gerektiğini öğrendim.
  • Anne omanın Ayça olmaktan daha öte olduğunu öğrendim.
  • Sıfır noktasında kendim olmayı öğrendim.

Bende Pıtırcık'ı sobeliyeyim bari :))

------<---<@

Rabbim! kibirden sana sığınırım. Sen bizi ihlaslı ve merhamet sahibi eyle.. Amin

4 yorum:

  1. Adsız Says:

    selam tonguçun annesi,
    ek gıdalar hayırlı olsun bakalım
    bizde şubatta başlıyoruz yoğurtla,doktor uygun olduğunu söyledi,bence bizim kızda almaya hazır,vitamin verirken kaşığı bırakmıyo,ağız hep açık,elma ben şu an tattırıyorum şap şap emiyo,sen doktor tavsiyesi ilemi başladın
    sanırım nişantaşı-şişli civarında evin,çünkü bizde iyi havalarda oralardayız,dönüştede kovandan çay için bişeyler alıp dönüyoruz...
    tv ye bizde merakla bakıyoruz ama ben hemen kapatıyorum,şu an ve sonrasında o alete kilit olmasını pek istemiyorum ama dilime tövbe yinede büyük konuşmamalı dimi
    neyse öptük sevgiler

  2. Ayça Says:

    Merhaba İsimsiz Hanım :)
    ek gıdalara kendi öngörümle başladık dr. tavsiyesiyle değil..

    Evet şişli feriköy de oturuyoruz..
    tv izlemiyor aslında o işin şakasıydı:) Bazen açıksa bakıyor ama bilerek ve istekle izlettirmiş değiliz. ama bıraksak izleyecek onunda farkındayım çok meraklı çünkü..
    bizden de sevgiler

  3. AYSUN Says:

    Allah'ım ne kadar meraklı gözlerle bakıyor öyle. Uyuduğu pozuna da bayıldım. Yesin yesin afiyetle yoğurdunu:) Yeme sorunu olmasın inşallah...

  4. Pıtırcık Says:

    Aaaaa, bunlar ne böyle yaaa ? fotosuna bayıldım tepki süper