Tonguç uyuyor, bende başında bekleyip hem nette geziniyorum hem de bir yandan kitap okuyorum. Yemeğimi sabah yaptım kafam rahat :) Keşke her gün böyle birazcık olsa uyusa da ben dinlensem o da uyuduğu için rahatlasa :))

-----<-{@

Karne günü yaklaştı, ne heyecanlıdır şimdi çocuklar. Öğretmenlerin peşinde dört dönerler :) iyi sözlü notu versinler ya da kırığı düzeltsinler diye, iyi bilirim :) Bir kısmı da anne- babadan ne hediye isteyeceğini düşünür karne ekindeki Takdir ya da Teşekkür belgesiyle :) Bu dönem bu heyecana ortak olamadım kısmet yaz karnesine artık. Okula 2. dönem başlıyacak olmam beni oğlumdan ayırsa da, okulda beni bekleyen ve sürekli Eğlenceli Matematik Bloğuma yorum yazıp "haydi öğretmenin sizi bekliyoruz gelin artık" diye bana seslenen onca öğrencimi düşündükçe onları da özlediğimi hissediyorum..

Bu sefer farklı olacak. Çünkü bu sefer okula aynı zamanda bir ANNE olarak da gideceğim :) Kendi kendime merak ediyorum doğrusu Anne Öğretmen olmak çocuklara bakış açımı değiştirecek mi? Ya da daha mı bir iyi olacağım :) Kısacası farklı olacağını mı düşünüyorum yoksa gerçekten farklı mı olacak onu merak ediyorum..

Lisede Müthiş bir Matematik Öğretmenim vardı, hala da görüştüğüm Ankara'ya her gittiğimde uğramadan gelmediğim. Gözümde ne büyük yeri vardı, kalbimde ne büyük sevgisi. Her yönüyle eşsiz bir insandı. Hepimiz onu örnek alırdık :) Sanırım ben biraz daha fazla örnek almışım :)

Tonguç uyur, içimdeki sesler konuşur, hayal gücüm geleceğe uzanırken, önümde renkli cam boncuklar misali bu hayalle gerçek karışımı düşünceleri buluverdim. Hepsini ipe dizip birleştirmeden bir şey anlaşılmıyor ordan değil mi?

Diyeceğim o ki Tonguç da bir gün büyüyecek ve okula başlayacak, ne karne günleri göreceğiz, ne kırık notlar ya da Takdirli mutluluklar.. Onunda Öğretmenleri olacak belki bir tanesi de ben olacağım :) Beni de sever mi acaba bir öğretmen olarak :) Matematik Öğretmeni ben olur muyum acaba Tonguç'un? Yoksa evde Anne okulda Öğretmen olarak sıkılır mı benden :))

Yok yok biraz nefes aldırmalı çocuğa değil mi? Hem demezler mi her yazılı sonrası Öğretmen onun annesi torpil yapmıştır ya da kopya vermiştir evde diye :))

Güzel Oğlum! Yavru Kuşum! Mavi Gökyüzüm! Seni Çok Seviyorum..


Rabbim! Sen güzel görmek, güzel duymak ve güzel işler yapmak nasip eyle.. Amin

3 yorum:

  1. Seyhan Says:

    Oooo ayça ne çabuk büyüttünde okullara yolladın ya, çok hıızlısın :)

    Şaka bir yana benim dayım ve eşi ikiside ilk okul öğretmeni, ve çocuklarını kendileri okutmadı,hem otorite kurma açısından sorun oluyor sanırım,evde seviyorsun, okulda kızıyorsun.Birde torpilli öğrenci konumunda olup kendisi rahatsız oluyor arkadaşları laf ediyor diye ,başka öğretmende okudular yani. ama sen dersen ki ben kıyamam hep yanımda olsun, evde okulda o başka ... ama kıyılacak gibide değilki maşallah

    Sevgiler

  2. Ayça Says:

    :) sevgili pıtırcık sen benim oğlumu küçük mü sanıyorsun yakında askere gidecek nerdeyse :))

  3. Melek* Says:

    amin amin amin dualarına icabet ettikden sonra tatlışınızı Allah nazardan korusu