Gökten Elma Düşerse..

Hım hım hım hım hım hım :)

Tonguç bu gün ilk defa elma suyu içti :) Çeyrek elma ile başladık bakalım meyve sularına, hayırlı uğurlu olsun :) Nasıl şapur şupur içti görülmeye değerdi doğrusu, oburiks oğlum benim büyümüş de meyve suları içermiş. O böyle iştahlı, yemek için can atarken, zor tutuyorum kendimi fazlasını vermemek için :)
Uyanıklık yapıp aklınca kendi kendine yemek için de çaba sarfediyor :) elleriyle kaşığı almaya çalışıp, ellerime sarılıyor. Minicik kaşık, ben ellerini bıraktırana ya da içirene kadar elma suyu sağa sola ya da ağzının bir kenarından aşağıya doğru süzülüyor :) Boğazı yapış yapış akşama banyo şart oluyor :) Gaz ilacını verirken böyle yapıyordui elma da da aynısı oldu. Pasak bir durum yani :) aynı zaman da komik. Almaya çalışırken bir de hııı hııı hııı diye heyecanla sesler çıkarıyor :)
Geçen gün City's Nişantaşında emzirme için yer bulamayınca alışveriş yaptığımız Mother Care kabinin de ayak üstü (pilav üstü der gibi oldu ama neyse ) emzirmiştim. İyice acıkmış ve benim bir şeyler seçmeme izin vermemişti. Mağazada " ayyy ayy ayyyy" diye söylenip durmuştu. Bana yardımcı olan mağaza çalışanı hayret edip "ya bu ayyy diyo", diye diye sevip durdu Tonguç'u ve bize emzirmek için kabini ayarlamıştı. Evet artık biz "Ayyy" da diyebiliyoruz:)


Bu gün Zuhal Teyzemiz bize süpriz yaptı, geldi. Keşke daha erken gelseydi. Oğluşuma yine (ben çok beğendim diye) rengarenk çoraplar getirmiş, sağolsun :)

Ünlü Tonguçyus ne demiş: Süt Süt Süüüüttttttt :)
Rabbim!
Sen zorda kalmışlara yardım et. Kimseyi yalnız bırakma.. Amin

6 yorum:

  1. Kuaybe Says:

    Amin..

    Nedense bu ilk gıda deneme sahneleri pek bir tanıdık geliyor bana :P

  2. firdevs Says:

    size kolayliklar diliyorum :p
    insallah cabuk alisir diycem ama :p
    gerek yok galiba :) alismis zaten :))

  3. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Duaya Amin

    Erken konucaşacak sanırım annesi senin oğlun maşallah yemek yemede de sorun yok.Rabbim isteyen herkeze tonuguç gibi bir bebiş nasip etsin:)

  4. Ayça Says:

    Saolun arkadaşlar:)
    her bebek aynı da farklı olan bize özel olması sanıyorum kuaybe :)
    Firdevs cim senin blogun yok mu ben mi giremedim anlamadım cevap yazarsan sevinirim :)
    Sedacım Allah razı olsun.

  5. firdevs Says:

    sevgili ayca evet blogum var :p ismimin ustune tiklarsan artik gorebilirsin :))

    tatli tonguc'a opucukler :)

  6. muko Says:

    Aminnn..

    ilk tatlarr, ilk konuşmlar, ilk yürümesi vs.uzarda gider ama ilkler için ne çok sabırsızlanıyoruz değil mi?
    Ben mesela büyük oğlum doğduğunda ve sonraki dönmelerde hep okula başlıyacağı ilk günü hayal ederdimm,arkadaşlar sünnett veya düğünü düşünürlerken ben okula başlıyacağı günü gözümde ne çok büyütmüştüm,geriye doğru bakınca sanki dün gibi oysa şu anda 14 yaşında oldu bile Allah kısmet ederse seneye lise öğrencisi olucak ve ben hala inanamıyorum bu kadar büyük çocuğum olduğuna..
    ayy çok konuştumm çenem düştü yineeee
    sevgilerrrrrrrrrrrrrr