Oburiks Tonguç

Bu gün her Salı olduğu gibi arkadaşlarım bana geldi. Bu şirineler de benim arkadaşımın kızları. Tonguç'u çok seviyorlar. Bakmayın ilkokula gittiklerine her şeyin farkındalar maşallah, pek bir akıllılar. Bu gün Tonguç' u çok beğendiler, büyümüş dediler ayrıca eskisi gibi yaramaz da değilmiş, önceden sürekli ağlıyormuş.. :) uzun zamandır görüşemediğimiz için farkı hemen farkettiler.





Bu gün dinlendik kendimize geldik. Baba Tonguç da daha iyiydi.

Tonguç' a bu gün buzluktaki sütlerimden birini içirdim. Biberondan içmeyi unutmasın, işe başladığımda zorlanmasın diye. Bakalım içecek mi derken, Bizim Tonguçbey bir anda soluksuz koca biberondaki sütü bitirmesin mi :) yavrucak içti ve sızdı resmen. Kıpırdayacak hali kalmadı, şişirdi göbeğini,öylece kalakaldı :)) Ve tabi o kadar içince kustu da ancak rahatladı.. Bir yarım saat sonra kendine gelmeye başladı :)

Benim canım OBURİKS oğlum Sen Bitanesin :))



Alooooo! Bana çabuk ordan, 2 iskender, 5 lahmacun, 3 kutu ayran yollayın çabuk olun haa çok acıktım..


Neee ? Baba sen misin? Şeyy... Eeee...Ben şaka yaptım sana tabi tabi şaka... (İç ses: Yine olmadı ya.. Anneme söylemese bari)


Rabbim! Sen Bizi Hak ile Batılı Ayırt Edebilenlerden Eyle.. Amin

2 yorum:

  1. Pınarın Kulubesi Says:

    Ben de Can'a ilk biberondan içirdiğimde hepsini kusmuştu:)
    Ama bir daha da kusmadı. Koca şişeyi içiyor ama banamısın demiyor süt kuzusu. Tosunum benim, yakında süt yetiştiremeyecek annesinin fabrikası. Bakalım ne yapacağız. Babanneye tembih ediyorum. Oyalayın gezdirin her mızmızına biberonu vermeyin diye ama ne çare. Her eve gidişimde biberon dolu sütlerin boşalmış olduğunu görüyorum. Benim gündüz sağabildiğim sütün fazlasını içiyor her gün. Haftasonları geceleri uyumayıp kalkıp sağarak arayı kapatmaya çalışıyorum. Bakalım nereye kadar yetecek.

  2. Melek* Says:

    maş.Allah ayırmasın kimseyi kimseden