Alışveriş Canavarı Olduk :)

Çarşamba günü Zuhal teyzemiz bize geldi. Onu öyle özlemişiz ki gözlerinin yeşiline bakınca bunu daha iyi anladık . Sağolsun bugüne kadar her iyi -kötü günümüzde hep yanımızda, bize destek olmuştur. Gelirken Tonguç' a 2 çift tatlı mı tatlı çorap getirmiş. ( çok cömerttir hiç eli boş gelmez). Bütün çoraplarımız küçülmüştü içine doğmuş sanki..


Dün (Perşembe) havanın güzelliğine kapıldık uzunca bir yürüyüş yaptık oğlumla. Yürümeye dalınca kendimizi Cevahir alışveriş merkezinde buluverdik :) Gezelim görelim desek de hangi mağazadan ne alacağımızı şaşırdık :) Maşallah her yerde bir indirim bir indirim. %50 indirim hangi kadını etkilemez ki :) bende onun cazibesine kapılıp oğluşuma (zaten lazım olan) kıyafetler aldım. Aslında daha neler neler alacaktım ama zor tuttum kendimi. 3. ay biterken nerdeyse bütün kıyafetleri küçüldü Tonguç Beyimizin. Özellikle body ler minicik kaldı ve tulumlar.. Bu hafta sonu küçülenleri ayrıcağım ondan sonra eksiklere göre alışverişe devam edebilirim.


Dün aldıklarım:
Hemen giyiverdik Pek yakıştı maşallah :)







Bu gün (Cuma) de hava yine güzel olunca Osmanbeye ordan da Nişantaşı'na doğru yürümeye başladık. City's Nişantaşı'nın bu ilk gününün kızılca kıyamet kalabalığında nerdeyse kendimizi kaybediyorduk Yavru kuşumla. Oldukça değişik bir mekan olmuş. İzlenimlerimi anlatmak isterdim ama sanırım kendime saklasam daha iyi olacak. Sadece şunu söylemeliyim ki o kadar lüks bir alışveriş merkezinde bir emzirme odası bile yok. Dikkate alır da yaparlarsa ne ala :)

ve bu gün yine Tonguç'a ciciler aldık. Ben çok beğendim umarım o da zevkle giyer..




Tonguç bir ara çok sıkıldı dışarda yürürken, meğer yatak konumundan sıkılmış. Büyüdü ya oturmak istiyormuş :) arabasının yatağını biraz kaldırınca hemen susuverdi.


Maviş gözlerini verene kurban olayım..Tatlı Oğlum benim.. Maşallah




Tonguç' a gittiğimiz her yerde müthiş bir ilgi var, özellikle genç kızlar bayılıyorlar. Kızlar Tonguç'la konuştukça, Tonguç da heyecanlanıyor, onlara gülerek cevap vermeye çalışıyor kendince :) Oğluşumun bu kadar sıcakkanlı olacağını sanmazdım, maşallah hep devam eder inşallah..

Tonguç kitabın tadına bakıyor, tadı iyiyse okuyacak :)

Uzun zamandır anlata anlata bitirelemeyen kitabı sonunda aldım :) Elif Şafak - Siyah Süt

Ben okumadan Tonguç okumaya başladı bile.. :) Umarım zaman bulur bir solukta okurum..

Rabbim! Sen bizi sevdiklerimizden ayırma.. Amin


4 yorum:

  1. Seyhan Says:

    Kıyafetler süper güle güle giysin Tonguç bey,

    City's de emzirme odası yoktur, çünkü nişantaşı sosyetesi bebek emzirmez sanırım:)

    Sevgiler

  2. Ayça Says:

    teşekkürler pıtırcık :)
    yalnız bilmeni isterim ki inşallah yakında doğacak bebeğin içinde bir şey aldım :) Rabbim tez zamanda giymesini nasip etsin, gelsin bir an önce aramıza :)

  3. Adsız Says:

    Ayça ,

    Çok şaşırdım ,çok teşekkür ederim ,ilk defa sanal ortamdan bir arkadaşım bana bir supriz hediye almış super ya, annem ve ablamlarda sürekli alışveriş modundalar ,her gördüklerini alıyorlar daha ortada bebek yok,evde bir sürü eşyası var, beni mahçup ettin gerçekten, blogumu okuyup paylaşımda bulunman bile yeterdi, bunun üzerine hamile kalmam şart oldu ,inşallah en kısa zamanda müjdeyi verir hediyemi alırım :)

    sevgiler

  4. Ayça Says:

    Tabi tabi inşallah heyecanla bekliyoruz biz de tonguç'la inşallah güzel mi güzel bir kız olur da taliblisi oluruz bizde :))
    Şaka bir yana Rabbim hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin..