Çikolata Keyfi..


Öyle uykum var ki.. sabah çok kötü bir kabusla uyandım. Herşey gerçek gibiydi ve bitmek bilmedi, hala da üzerimde etkisi devam ediyor :( tıpkı hamilelikte başlayan ve sürekli beni rahatsız eden, birbirinin türevi ama aynı tadı veren rüyalar gibi .. Oğlumu ya kaybediyorum ya da biri elimden alıp kaçırıyor, bulmak için uğraşıyorum, koşturuyorum ama bulamıyorum bir türlü :( Bir rüyanın insanı bu kadar etkilemesi ne garip değil mi?


hihihihiiii akşam yine çikolata getirdi babam. Bana da yalattırdı. Allahım ne tatlı şeydi o, bir an önce büyümek istiyorum :)


Tonguç'unda dediği gibi dün akşam farklı bir marka çikolata getirmiş Baba tonguç, ilk defa denedik çok süperdi, can çektirmek gibi olmasın :) Tonguç' a da verelim" dedik, oğluşsuz boğazımızdan geçmedi :) Parmağımızın ucuyla yalattık. Allahım o da ne? Sihirli bir değnek değmiş gibi Tonguç'un gözler faltaşı gibi açıldı eli ayağı kıpır kıpır yerinde durmak bilmedi. Resmen bir daha istedi küçük bey :) E bizde dayanamadık biraz daha yalattık ama Tonguçbey yetinmek bilmedi, mest oldu resmen, bi daha bi daha istedi ama vermedik tabi. Çok komikti halleri. Bir tatlı bu kadar mı sevilir tatlıcık oğlum :)


hiiiiiihiiiiii :)
Annem mutfağa gitti yine. Çıkarttım üstümdekileri de rahat ettim. OOOhh biraz keyif yapalım yahu ne o öyle kat kat..


Anneeee.. Seni üst kat komşu çağırıyo sen ona bi kahveye git istersen ben otururum uslu uslu..

Bu evde hiç yalnız kalamıcak mıyım ben yaaa.. Geliyo annem, yine çok kızıcak bana yaramazlık yaptım diye..

Tonguç 3 gündür yine uykusuz. Uyumuyor, uyutmuyor. Neden olduğunu anlayabilmiş değiliz. Gaz sancısı bir ihtimal geliyor aklımıza, onun için de akşam Baba Tonguç gelirken gaz ilacı alıp getirecek. 3. aya girdiğimizden beri vermiyorduk. Bakalım uykusuzluk nedeni o mu belli olacak..


Bağışlaması bol Rabbim!

Sen Birbirimize olan sevgimizi saygımızı arttır, azaltma.

Sen bizi birbirimizden iki cihanda ayırma..

Sen herkese sevmeyi ve aynı kişi tarafından sevilmeyi nasip eyle.. Amin

4 yorum:

  1. Pınarın Kulubesi Says:

    o kötü rüyaları ben de görüyorum bazen:( ve maalesef kötü etkiyor insanı. Ya kaybediyorum, ya kaçırıyorlar filan. Onları kaybetme korkusu bilinçaltımıza işliyor biz farkında olmadan sanırım.
    Hiç birşeye yormayıp unutup gitmek en iyisi. Bu uyku problemi ne olacak. Ben de kaç gündür uyumuyorum her öksürüğüne kalkıyorum. Sürekli tetikteyim:(

  2. Ayça Says:

    Pınarcım hoşgeldin :) sen nasıl uyutuyorsun Canı diye soracaktım bende sana. bir yöntemin var mı? Öpüyorum canım

  3. ASYA Says:

    ayça,
    ben son dileklerine bayıldım.
    sanırım bunları uyuyamayan anne babanın birbirlerini biraz zorlamış olmasının ardından yazdın..yada ben öyle hissettim..
    çünkü bizim başımıza geliyor..geceleri uykusuz kalınca bazen asabi oluyoruz..ama geçicek bu günler...
    dualarına bende katılıyorum...
    Umarım düzelir uyku düzeniniz..

  4. Ayça Says:

    :) 1.ve 2. dua benim şükür duamdır kendi yuvam için. ama herkes ortak olsun istedim. 3.sü ise bir başkası içindi. Biri birini seviyorken, sevilen bu sevgiden habersiz başka birini seviyor :( sevmek güzel de sevdiğin seni değil başkasını seviyorsa işte o sevgi güzel değil acı oluyor:( böyle olanlar içindi..
    ziyaretin için teşekkürler ayrıca