Mutlu Seneler..

Cumartesi ve pazarın birbirinden ne gibi bir farkı olabilir Tonguç için?

Tonguç cumartesi gecesi bizi nasıl uykusuz bıraktıysa, dün yani pazar gecesi de tam tersi sessiz sakin uyudu sabah 6 ya kadar, hem de hiç uyanmadan. Maşallah..

Hiç belli olmuyor, bir bakıyorsun sabaha kadar gık yok, mışıl mışıl uyuyor, bir de bakıyorsun ki uyumadan geceyi sabah ediyor. İnşallah yakın zamanda düzene gireriz de yavrum rahat eder, tabi bizde :)


Tonguç kim bilir nasıl bir delikanlı olacak? İleriye dönük çok hayal kurmuyorum ara sıra aklıma geliyor, merak ediyorum. Neleri sevecek? Nelere ilgi duyacak? Hangi mesleği seçecek? :) Muhtemelen Annesi ve Babası gibi Sayısal Zekası daha gelişmiş olacak.


Bu gün 2007 yılının son günü. Acısıyla tatlısıyla güzel bir yıl geçirdik. En önemlisi 2 idik 3 olduk :)

Verdiğin ve vermediğin her şey için Sana şükürler olsun Rabbim..


Rabbim hayırlı, sağlıklı, mutlu, bol kısmetli sevdiklerimizle nice yıllar nasip etsin..




2 yorum:

  1. Anne ve Bebisi Says:

    Size de mutlu seneler:)
    Allahim bu ne kadar tatli bir oglan boyle, bin kere masallah:)) Sari seker oglan bu yaa:) Cok tatli masallah masallah :)))

  2. Tonguç Says:

    Teşekkür ederiz :) blogumuzu ziyaretinize çok sevindik.Biz her gün bir kaç kere mk yi ziyarete geliyoruz tonguçla. tekrar tekrar iyi seneler..