Bayramlığım..

Anneannemizin bayram hediyesi..





Yeni Ayakkabı çorabımız





Bu gün annem ve Tonguç'la beraber Levent'e gittik. Biraz zor oldu ama iyi de oldu. Tonguç beyimiz güzel bir uyku çekti bizimde gözümüz gönlümüz açıldı. Ama fazla açılmışız ayaklarımızda derman kalmadı :) Tonguç'a bayramlık lazım dedik sesimizi anneannemiz duymuş gezerken bize bir de bayramlık (yukardaki bahçıvanı ve çorapları) aldı :) var olan kıyafetlerimizin çoğu küçüldü ya da fazlasıyla büyük ileride giyebilir ancak. Tabi bir de şu var ki hiç küçük adam kıyafetimiz yoktu. Hepsi ya tulum ya da alt üst pijama takım şeklindeydi. Yakışıklı oğlumuza pantolonlar gömlekler bahçıvanlar lazım artık. Koca adam tabi olmuyor öyle pijamalarla mazallah ileri de Gaffur a benzer filan :)


Aslında ben kot beğenmiştim ama annem kot sıcak tutmaz çocuğu üşütürsünüz diye kadifeyi beğendi bende kıramadım:) Evde de sürekli "aman üşütürsünüz, aman hasta edersiniz onun canından ne olacak, o daha küçük.." diye söylenip duruyor. Dışarı çıkarken ağzını kapatmadım diye de az fırça yemedim bu gün :) Sıcak -soğuk olayını dengeleyemedik bir türlü ben alışmasın sıcağa diyorum annem ben yokken üzerine bantaniyeler örtüyor :)


Bu çoraplara da bayıldım bu gün. Uzun zamandır hep aynı mekanlara uğruyoruz dolayısıyla yeni şeyler görmüyorum ya da bu kadar teferruatlı gezemediğimden farkedemiyorum çoğu şeyi. Görünce vuruldum hem çorap hem ayakkabı. Altı süetten yanları deri içi de çorap. Yumuşacık, sıcacık ve şirin. Daha çok yürütece konulan ya da yeni yürüyenler için miş ama biz yine de alıp giydirdik. . Ayağında çorap tutmuyor Tonguç bey kayıp gidiyor ya da tepine tepine çıkarıyor. Bunu çıkarma şansı da yok. Herkese tavsiye edilir. En küçüğü 18-19 numara büyükleri de mevcut.


Bayram temizliğimizi de yaptık bu arada. Evde ne kadar tül perde varsa yıkandı. Dip köşe temizlendi. Bir kaç iş kaldı ama onları da bu hafta sonuna saklıyorum. Bebek olunca herşey üstünkörü yapılıyor malesef. Dip köşe temizliği ancak böyle anne gelip yardım edince oluyor. Bu durum temizliğe önem veren bayanlar için oldukça kötü tabi. Umursamayanlar içinse güzel bir bahane :) Şahsen ben rahatsız olanlardanım. Evim temiz ve düzenli olmayınca benim ruhum daralıyor. Evim ne kadar derli toplu temizse benim de moralim o kadar iyi oluyor. Temizlik ve düzen aslında sadece ev ile ilgili değil bir yaşam tarzı bence.

Anne açar mısın lütfen maçı? Az kaldı bak başlıyacak şimdi. Dur, dur! bak hadi başlıyor sussun herkes! 30 dk sonra..

Hadi oğlum, hadi aslanım, hadi koş, hadi at şu golü artık..

93 dk. sonra

Yok ya bunlar beceremiyor oynamayı ahh ben olacaktım ki sahalarda millet maç görecekti, Maradona gelip hayran hayran seyredecekti.. neyse en iyisi ben biraz süt içip kendime geleyim. nerde bu annem ya? bi maç izleyelim dedik hemen kayboluvermiş...anne anne anneeeee ıngayyyy ıngayyy aaaoooouuuu

0 yorum: