Kalpteki huzur






4 kisilik minik ailem annem ve yegenim Enesin de bize gelmesiyle 6 kisi oldu ve Ramazani bu minik kalabaligin verdigi tatli huzur duygusuyla geciriyoruz. Ben ramazan ayini severim hele de ev kalabalik sofra kalabaliksa. Rabbim hic kimseyi yalniz birakmasin yalnizlik gercekten zor.

Oglum Kuran kursuna gitmeye devam ediyor. Evde benim ogrettigim subhaneke, fatiha, ihlas la birlikte tahiyyati da sayarsak 4 duayi biliyor. Abdest almayi ve kismen namaz kilmayi da ogrendi diyebiliriz. Rabbim hepimize yavrularimizi en guzel sekilde yetistirmeyi nasip etsin insallah onlarda hayirli birer evlat olurlar.

Ramazan ayi benim icin huzur bereket ayi. Yillardan sonra ilk kez teravih namazina gidiyorum esimle. Bu bile beni mutlu etmeye yetiyor. Rabbim namazlarimizi kabul etsin. Insallah duam odur ki bir gun iftarimizi Kabenin karsisinda acmak da nasip olur bizlere. Bunu can-u gonulden diliyorum.

0 yorum: