Bilgisayarim 1 ay sonra gelecekmis. Hic istemesem de burdan yazmaya devam edecegim simdilik. Ve burdan da neden bilmiyorum fotograf ekleyemiyorum. Tuzsuz yemek tadinda oluyor yazilar bu yuzden.
Gecen hafta cumartesi sabah erkenden Canakkaleye dogru yola ciktik. Cocuklar babaanneyle ve halayla hasret giderdiler. Nil ve efe de olunca cok mutluydular.  biz esimle pazar sabah Eskisehire gitmek icin yola ciktik. 2 yavrumu da orda birakip gitmek fazla duygusala baglamama neden olsa da tuttum kendimi. Biliyordum ki orda cok egleneceklerdi. Guzel bir hafta gecirmisler biz yokken tam tahmin ettigim gibi.
Eskisehir inonuye THK gelince bu sefer tekrar bir huzun sardi beni. Nerdeyse oturup agliyacaktim. Esim gittiginde kalakaldim oylece. Bu bizim hepimizin ilk ayriligi sayilir. Bir de dusununce anne ayri baba ayri cocuklar apayri yerde. Ama elhamdulillah bu ayrilik sadece 1 hafta surdu ve her birimiz bulundugumuz yerlerde oldukca guzel vakit gecirdik.

Gittigim kurstan biraz bahsedeyim. THK MEB ogretmenlerine model ucak yapimini ogreten bir egitim veriyor.bu egitimin sonunda basarili olursaniz sertifikanizi alip sizde ister kendi okulunuzda ya da halk egitimin merkezlerinde model ucak kursu acabiliyorsunuz. Kurs tamamen ucretsiz ve 3 ogun yemek ve oda imkanida buna dahil. Yani yol sizden gerisi THKdan diyebiliriz. Kurulan dostluklar, tekrar ogrenci olma heyecani, ayaklarimizin bizi yorgunluktan tasiyamadigi ama her seye deger yaptigimiz 2 ucak ise harikaydi. Ben cok guzel vakit gecirdim. Cok mutlu oldum. Hem calistim hem yoruldum. Tatli hatiralarla geri dondum.
Kursa basvurmak isteyenler, gorev belgesi, nufus cuzdan fotokopisi ve 2 resimle bagli bulunduklari THK burolarina gittiklerinde basvurularini diledikleri tarihe gore yapabilirler. Bu kurs Eylulde okullar acilana kadar, her hafta olacak.
Yine THK nun yelkenkanat yamac parasutu planor kurslari da var. Isteyenler onlara da basvurabilirler.

21haziranda cumartesi son gun yaptigimiz ucaklari ucurduk. Keyfini tarif etmem mumkun degil.
Oglen yarim gibi sagolsun baba tonguc beni almaya istanbuldan eskisehire geldi. Eskisehirden canakkale ye dogru sonra ordan cocuklari alip pazar gunu de istanbula geldik.

Her gunumuzu unutulmaz guzellikte yaratana hamdolsun.

0 yorum: