Pc tamire gidince yazmaya ara vermek zorunda kaldim. Tabletten yazmaya alismadigim icin erteleyip durdum geciverdi gunler. Gectigimiz sali okuma bayrami vardi oglumun. Hic sasirmadan sakin bir sekilde okudu siirini. Gurur duyduk ailecek. Baba tonguc  da izin alip geldi isten Elif ve anneannede gelince tum aile merak ve mutlulukla izledik etkinlikleri. Her bir yavru cok guzeldi bahtlari acik olsun hepsinin. Daha nice guzel gunleri olsun insallah. Foto cd si henuz gelmedigi icin elimde hic foto yok.
Bu arada benim tatli kizimda ezberlemis abisinin okudugu siiri oyle guzel okuyor ki mest oluyoruz
Kismet olursa 16-21 haziran tarihlerinde Turk hava kurumunun model ucak rehber Öğretmen kursuna katilmak icin Eskisehire gidecegim. Ilk sayilir yavrularimdan ayri kalacagim. Icimde hem heyecan hem de huzun var.
Rabbim bu guzel gunlerimizi daim etsin .

1 yorum:

  1. Esin Says:

    Ayça merhaba canım. Uzun zamandır haberleşememiştik.Seni gördüğüme sevindim :) Bu model uçak kursu ne çok merak ettim ...