yazmak isteyip yazamadıklarımız..
Bandırma hatırları hiç anlatılamadı mesela. kızım ve ablası ne güzel anlaştılar.
Keşfe meraklı, eğlenceye müptela oğlum bulduğu her şeyi bir oyuna dönüştürür :) oyundan sonra sızınca kalmış öylece dayanamadım bir kaç foto çektim bende..

Bir doğum günü kutladık
dileğimiz oldu
bir de sevgililer gününü kutladık çiçek sepetimizle :))
tadına doyamadık

Tonguç'um ne oldu bilinmez bayılarak gittiği yüzme kursunu bıraktı ve kıyamadığım gözyaşlarını akıttı her seferinde ben gidelim diye direttikçe. Şimdi okulda folklor öğreniyor. 23 nisanda silifkenin yoğurdunu oynayacaklar sınıfça :)) merak ve gururla bekliyorum o günü.

Satranç öğrenmeye başladılar o da yeni hevesimiz. Okul yaradı hasılı bize.

Bu aralar yani tam 4,5 yaş civarı bir haller oldu aslında Tonguç'a.
Söz dinlemiyor, her şeyin tersini yapmak için resmen yarışıyor, yerinde durmadığı gibi hiç de susmuyor.
Bazen gerçekten çok bunalıyorum. Geçici olduğunu düşünüp çokca yazmak istemiyorum.

Aslında öyle güzel diyaloglarımız oluyor ki çocuklarla. malesef yazmaya fırsat olmuyor sonrasında da unutuluyor. hep kızıyorum kendime kağıt kalemle yazayım diye ama Elif kız elde birşey görse almak için tutturduğundan onu da beceremiyorum.

Elif geldi ,gitti ,oynuu(oynuyorum), tam çıkaramsa da ösledi (özledim) ve tese... Teşekkür ederim diyor kendince. Her tür yemeğe mama diyor, suya tuu tuu :))
evdeki tüm kapıları açıyor dış kapı dahil ve tüm lambaları. Mamba deyip açıyor tüm ışıkları sonra kapat kapatabilirsen :)
Cici cici deyip dolabındaki kıyafetleri getirip giydirmemizi istiyor attaa diyor gezmeye gidecekmiş :))

84cm boy ve 11 kg tam 1,5 yaş itibariyle.

Üst yan kesici dişinin biri eksik nedense inşallah çıkar azılar, köpek dişleri çıktı hala onu bekliyoruz :))

Elif abisi kadar hareketli bir bebek değil ama onun kadar akıllı zeki. Müthiş taklit yapıyor ve kız olmasından mı bilmem tüm ilgiyi kendine çekip kendine resmen baktırıyor. Yine kız olmasından mı bilmem ağlayarak istiyor her şeyi tahammül edemediğimiz bir bağırması var ki bizi canımızdan bezdiriyor. Çok tatlı ama bir okadar da mızmız :))) unutmıyayım bir de herkesden çok İnatçı.. Ne dersem diyeyim yüzüne her baktığımda onun bir rüya olduğunu düşünüyorum. Hep aynı şey geçiyor içimden: "Elif sen GERÇEK misin?"

Daha yeni kız annesi havalarına girdim mutfak seti aldım kızıma en pembesinden :) beraber çay içip kek yapıyoruz şakacıktan :)

Tonguç'um Can'ım Çok güzel resimler yapıyor yada bana öyle geliyor :)) Büyüdükçe güzelleşiyor derinleşiyor sanki. Yaşın ne olursa olsun sen benim hep göz bebeğim olacaksın tatlı oğlum. Durup durup gelip sarılman yok mu canım annem diyerek her seferinde içimin yağlarını eritiyorsun Romantik Prensim benim Ömründe senin kadar güzel olur inşallah..
Ailemizin tek solak üyesi nasıl alışacağız sana ya da sen bize :))
Bana özel yaptığın tasarımların için teşekkür ederim sana :)
Yaratılan her şeyin bir amacı vardır ya bu hayatta işte biz de bu duyguyla bakıp her eşyaya anlam yüklemesi yapıyor yeni görevler ve icatlarla deneme yanılma yöntemini uyguluyoruz :)) her şey sanat için tabi bir de..

salıncak prensesi.. bindi mi inmeyen inince başkasını bindirmeyen :)) koşa koşa kapmasınlar diye tutup salıncaktakileri çekiştiren güzel kızım :))
tiyatrolara gidermiş biricik öğretmeniyle.
yabaniliğini atsın diye uğraşsak da o kendi bildiğinin dikine giden küçük bir keçi imiş ..
işte evimizin yeni mutfağı:)
Yılın "en iyi arkadaş" dalinda oskar kazananları Tonguç ve Halit Eymen
dolaplara saklanma konusunda uzmanlığını asistsanı Elif e bizzat uygulamalı olarak gösteren Tonguç ve ders sonrası kafası karışan Elif
İşkencenin böylesi :)) artık nasıl bir acı çekiyorsa..

Ve mutlu SON
en sevdiği renk kırmızı olan oğluma babannesinin hediyesi


Rabbim! Sen evlatlarımızı koru onlara sağlık ve hayırlı ameller ver..

1 yorum:

  1. gül Says:

    çocukların peşinnde koşarak geçiyor ömrümüz sayfanı okyunca bunu daha iyi anladım..ne onlarsız ne onlarla
    Allah hayırlı ömür versin