Okul başladı. Babanneiz ve dedemiz de geldiler. Elif hanım için seminer dönemimiz olan bu 2 hafta kısa bir alıştırma olacak benim yokluğuma dayanması için :) Sonrası malum 9:00- 14:30 okulda olacağım olmasına da bir ilk de yaşanacak bu yıl Tonguç paşa okula başlayacak kısmetse 5 yaş grubu anaokuluna. Saat 12.30 öğle yemeği vakti eve gidip onu alacak ve tekrar okula döneceğim. Sanıyorum saat 13:00- 17:00 arası okulda olacak Tonguç.

Nasıl olacak neler yaşayacağız bende sabırsızlıkla bekliyorum doğrusu. O şimdiden çok hevesli. inşallah bu heves ve isteği bir ömür boyu devam eder ve okuma aşkıyla ömrü boyunca okur, öğrenir ve yaşar.

Bir de unutup unutup yazamadığım bir " diiiii miii anne? " konumuz var. Tonguç malum konuşmayı anlatmayı çok sever. Bu son zamanlarda bana heyecanla anlatıp onay belediği cümlelerinin sonuna sürekli bir diiiiii mi anne ekliyor:))) Her halde bu yaş grubu böyle. Kelime hazinesi o kadar genişledi ki bazen şaşıp kalıyorum. Çok güzel konuşuyor. Çok da merak ediyor her şeyi.
Anladım ki 3 yaşa kadar sorduğu her şey nesnelerin ismiymiş aslında şimdi ise incik cıncık her şeyi nedenleriyle merak edip soruyor. Niye neden en bolca duyduğum kelimeler :) Bir de öğrendiklerinin sonunda kendince yorum yapması yok mu :) tadına doyamıyorum ozaman onun :)

Rabbim! Seni tüm noksanlıktan tenzih ederim.

1 yorum:

  1. siyap Says:

    bizde de bir 'diiiy mi anne?' diyen kuzu var,aynı yazdığın gibi her cümlenin sonunda :)).onu da anaokuluna kaydettirdik tonguç gibi çok hevesli inşallah hep böyle olurlar.
    sevgiler...