Her şeyden önce Çok şükür demek istiyorum.
Son 4 gündür yüksek ateşle boğuşuyoruz. Elif kızım cayır cayır yanıyor, sürekli ağlıyor, yemek yemediği gibi uykuda uyuyamıyor. Eşim iş yerinde ben ne yapacağımı bilmez halde .. Dişleri kabarık ağrısı var diye hadi dişdendir dedim sabrettim. Ateş çıktıkça yıkadım dolven verdim ama ne fayda 3-4 saatte bir tekrar çıktı. Gecesiyle gündüzüyle tam 3 ,5 gün.
2. gün eşimle iftardan sonra acile gittik kan tahlili ve idrar tahlili istedi dr. Kan tahlili tamam da idrar tahlili ne zor muş. Bir türlü yapmadı çişini, yaptığı bezine geçti derken veremedik idrar tahlilini. Saat epey geç olduğundan ve Tonguçu komşuya bıraktığımızdan eve geri döndük. 3. gün tekrar ateş çıkınca Elif yine fenalaşınca bu sefer işten erken geldi Baba Tonguç ve o gelir gelmez acile koştuk yine. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir endişesiyle mecburduk idrar tahliline ama Bekle bekle yok. Kadir gecemiz bir çis nöbetine dönüştü :) İftarımızı da su ve yarım paket büsküvi ile yaptık. Gece 23 e kadar yine bekledik 3 gün süren uykusuzluk ve yorgunlukla eve dönmeye karar verdik ki bu sefer yanımızda Tonguç da vardı ve hem o yerinde durmak bilmedi hem de çok sıkıldı. Hastanede olduğumuzdan ateş düşürücüleri görevlilerden alıp düşürdük Elif kızın ateşini.
Eve girdik ben bitkin düşen kızımı tam altını değiştirip uyutacakken hadiii baktık ki yapmış sonunda beklenen idrarı :) Baba Tonguç geldiği gibi taksiyle geri döndü hastaneye. Sonucu bekledi ve dr. dan bilgi aldı.

Sonuç 1:
Kan tahlili temiz :)
İdrar tahlili temiz:)
ama ortada cayır cayır yanan ve ağlamaktan bitap düşen yemek yiyemediğinden zayıflayan bir kız var. Sabaha doğru yine ateşlendi ama çok şükür bu gün ateşi hiç çıkmadı. Demek oluyor ki
Bazen ne kadar endişelensek üzülsek de elimizden bir şey gelmiyor, her şey kendiliğinden başladığı gibi bitiveriyor. Zaman geçmiyor belki sabır taşı çatlamamak için zor tutuyor kendini ama sonuçta Yokdan Var, Vardan Yok eden nasıl istiyorsa öyle oluyor bizde ya teslim oluyoruz bu duruma ya da teslim olmasını bu bahanelerle öğreniyoruz..

Sonuç 2:
En büyük nimet Sağlık imiş. Kadir gecesinde istenecek en büyük dua da Sağlıklı Hayırlı bir ömür imiş :)

Rabbim yaşadığımız günlerin kadrini bilmek nasip etsin.

Not: Hastane de çok söylendim bir çözüm bulsunlar bu idrar alma olayına diye ama diğer çözüm sonda takılmasıymış ki bu daha minicik bebeklerde enfeksyon riskine neden olduğundan tavsiye edilmiyormuş. Hastanede bizim gibi hep bu durumdan muzdaripti kız anneleri cümlesine sabır diliyorum :)

2 yorum:

  1. Esin Says:

    Geçmiş olsun ayça,ömer de bugün ynlışlıkla murtın kafasına oklva ile vurdu,murat kasıldı.Biz korku dolu hastaneye gittik mecbur tomografi çektirdik :(
    Çok şükür birşey çıkmadı,sürekli şükrediyorum ,ya bir şey olsaydı...Allah evlattan sınav vermesin çok zor çok...

  2. Adsız Says:

    Benim 2 çocuğumda da odu belki sizinki de 6. hastalık dedikleri hastalık olabilir. ^-4 günün sonunda ateş birden düşüyor ve küçük döküntüler oluyor. Biz 1. de döküntüyü görememiştik poposunda az sayıda idi ama 2. de bütün vücudunda çıkmıştı. Çok geçmiş olsun umarım kısa sürede atlatırsınız.Başak