Elif


Geldik döndük evimize çok şükür güzel de bir tatil geçirdik anneanne ve dedeyle. Elif'e bayıldı dedesi tam da tahmin ettiğimiz gibi :) Tonguç ise okuduğu duyduğu her şeyi bizzat görerek ve yaşayarak tabiatın güzelliklerinin keyfine baktı .En çok tadını çıkaran o oldu desek daha doğru olur.

İnsan evinden uzaklaşınca düzen tertip de kalmıyor. Çocuklar şımarıyor, bir şekilde tepe taklak oluyor her şey. Geldiğimizden bu yana gerek evin harap halini gerekse Tonguç ve Elif' in olması gereken uyku yemek vs düzenini yeniden toparlamaya çalışıyorum. Yavaş yavaş ve zamanla olacak sanırım.

Elif' im tam 10 aylık oldu.
10 aydır sürüp giden düzensiz uyku saatlerini 2 gündür biraz değiştirdim. Gündüz sürekli uyu uyan yapan kızımı artık sadece 2 kere uyutuyorum. 7:30 da uyanıyor 10 gibi ilk uykusunu uyuyor, sallamayla 1 saat kadar. Sonraki uyku ise saat 15 de yine sallamayla da olsa 1 saat kadar daha uyuyor. ve gece uykusu 21:30 da. Zor dayanıyor ama alışacak ve benim de işimi rahatlatacak inşallah.

Yemek konusunda ise eve geldiğimizden bu yana taneli şeyleri kendi eline veriyorum daha bir iştahla yiyor. Daha erken belki ama ona ne yemek yedirsem ağzından çıkarıp inceleyip tekrar kendi yemeye çalışıyordu. Öyle olacağına ben de baştan ona veriyorum o da dilediği gibi ve dilediği kadar yiyor. Elinde sürekli bir salatalıkla geziyor evde makarnasını kendi yiyor ve meyveyi özellikle şeftaliyi bayılarak yiyor.
Sabah kahvaltısını ayrı ayrı vermeyi denesem de malesef miktar olarak çok az yiyor ya da bazılarını hiç yemiyor diye yanlış da olsa karışım yapmaya devam ediyorum ben.

Banyo konusunda bir gelişme sağlayamadık çığlık çığlığa banyo yapıyoruz. Hatta sırf bu yüzden banyo sayımız malesef çok az.

Annee diye ağlıyor gece uyanınca ve ben odada yoksam anne diye arıyor beni :) Nasıl da güzel bir duygu.

Ama bunun cefası da bir o kadar zor. Çünkü 1 aydır süren ve azalmayan bir anne bağımlılığı var ve onu bırakıp asla mutfağa bile gidemiyorum yemek yapmak ya da yemek işkence. Bakalım yarın iş başı yapacak babamız olmayınca neler yaşıcaz evde.

Dişlerimiz 4 e çıktı tatilde :)

Sürünmeden emeklemeye, sıralamaya geçtik çok oldu ama yazamadık.
Bütün şarkılara ritim tutar melodi tutturur olduk.Hele de abisinin söylediği şarkılara bayılıyor kızım.
Abimizle az oyunlar oynamıyoruz. Ce eee , saklambaç kovalamaca en sevdiklerimizden.

Elif den haberler bu kadar..

Sağlıcakla kalın :)

1 yorum:

  1. Reyhani Says:

    Dünyaya gelen ne de çabuk büyüyor öyle değil mi?
    Allahım hayırlı yazılar yazsın canımm kuzuların içinnn..Hayırlı bir büyüme nasip etsinn hayatlarında :D