Tonguç'un Perşembe günü malum kaka olayını yaşadıktan sonra Onu güzelce yıkadım üstünü giydirdim sonra yatıp uyudu ve tam herşey yolunda derken o yakıp kavuran ateş tekrar geldi yavrumun vücuduna :( Pazartesiden bu yana dr.un verdiği ilaçları kullanıyoruz antibiyotikle beraber, bu da neyin nesi anlamadık. Cuma günü yani dün başka bir çocuk dr. na gittik mecburen.
Muayene etti, bir çok şey saydı ama önemsiz dedi. Ve "SARI SAÇLI- MAVİ GÖZLÜLER ALERJİK YAPIDA OLURLAR BUNU SAKIN UNUTMAYIN" diyerek altını çizdi. Röntgen çektirince tabloyu net olarak göücez dedi. Malesef bronşları dolmuş oğlumun zatürre değilse bile nerdeyse olmak üzereymiş :(( çok dikkat etmemizi ve özellikle Elif'ten kesinlikle uzak tutmamızı yoksa Elif'in hemen zatürre olabileceğini söyledi :( Oğluma nasıl üzüldüm anlatamam ağlamamak için zor tuttum kendimi. Onu Eliften uzak tutmak da mümkün değil :( ve sonuç olarak 5 iğne, 2 şurup ve 1 damla ile eve döndük. Ateşi hala devam ettiği için hastanede verdikleri ilaçla ateşini düşürdüler. Tonguç rahatlayıp eve geldi.

Tonguçun kilosu 17800gr. o yüzden dolven 1,5 kaşık olmalıymış ben hep 1 kaşık veriyordum belki de ondan ateşi düşüremedik bilemiyorum..

Bu gün de zor bela bir hastaneye iğne vurdurmaya gittik kıyamet koptu diğer iğneleri nasıl vurdurucaz bilemiyorum :((

Elif Hanım la da başımız dertte, hanım kızımız geceyi hiç sevmiyor ve nerdeyse hiç uyumuyor. uyusa da 10 dklık aralıklarla uyuyor ve sürekli onu sallamamız ya da hoplatmamızı istiyor. Baba, babanne, ben hepimiz çok yorulduk :(
Gelmişken onu da gösterelim acaba bir şeyi mi var Canı yanmış gibi ağlıyor ? dedik. Dr. Elif'e bakar bakmaz buyrun bir mavi daha :) dedi.Ona da çok dikkat etmemiz gerekiyormuş. Muayene de bir şeye rastlamadı sadece burun tıkanıklığı tam geçmemiş onun dışında herşey yolunda dedi. Ama bu uykusuzluk huzursuzluk idrar yolları enfeksiyonunun belirtisiymiş bir tahlil yapıp emin olalım dedi. Çok şükür temiz çıktı sonucu. Bir şeyi yokmuş kızımın, Elhamdülillah.
Elif için de burun damlası ve 1 çay kaşığı peditus önerdi verdi.

Bizim oralarda Elif gibi bebeklere ,(ki annem sürekli söyler) " Kendine baktırıyor" denir. Babannemizin sözü de "Fenalığındanmış" oldu( Bandırmalılar varsa bilir).

2,5 saat süren hastane maceramız, hastalıklar kadar zor geçti. Mızmızlanan Tonguç Ağlayan Elif, Yorulan babanne ve Ayça..

Rabbim sağlık versin doğmuş ve doğacak tüm bebeklere..

7 yorum:

  1. firdevs Says:

    cok gecmis olsun ayca :( Allah sifa verin ...

  2. sumeyye Says:

    Amin..
    Tez şifa bulsun

  3. pinar Says:

    gecmis olsun bol sifa diliyorum:(

  4. gül Says:

    Allah yardımcın ve şifa vericin olsun zor dönemler işte ama hastalıkla daha da zorlaşıyor işte doktor ne kadar önemli yine anlıyoruz hepsi aynı olmuyor maalesef..:(

  5. annecik Says:

    çok geçmiş olsun en acilinden şifanıza sağlığınıza kavuşun inş.

  6. senem Says:

    Ayçacım, çok çok geçmiş olsun. Bu zor günleri en iyi şekilde atlatacağınıza eminim. Elif hele biraz daha büyüsün abi-kardeş çok güzel anlaşacaklar inşallah. Bu arada Elif abisinin kopyası, ne kadar çok benziyor. İkisi de birbirinden güzel. Öpüyorum. :)

  7. Pınarın Kulubesi Says:

    çok geçmiş olsun
    umarım şimdi her ikisi de iyidir mavi boncukların
    Elif Kızımızın kakalı diye sevilişinden sonra olanlara çok güldüm olayın öteki yüzünü hiç düşünmeden:)
    Maşallah Elif Kızımıza çok tatlı:)
    Erkeklerin papucu damda:)