Uyku! sen ne güzel şeysin, benden ne kadar uzaksın. Çok özledim seni, kavuşmamıza daha çok var biliyorum ama sen yine de arada gel olur mu?

40 mız çıktı ama hala uyku düzenimizi sağlayamadık. Elif her gece uykusuz bırakıyor hem babasını hem beni. Karnı tok, altı temiz ama yine de :( uyumuyor, illa kucakta gezinecek sabaha kadar. Çok yoruluyoruz :((
Tonguç ise Elif'i hastaneye götürüp tekrar karnıma koymamı istiyor benden, durum bu kadar vahim yani :(

Bu da yetmiyormuş gibi doğum öncesi iznimin sadece 2 günü ( ne komik) eklendi doğum sonrasına ve benim 12 Kasım da işe başlamam gerekiyor :(( Kızım daha 2 aylık bile olmadan..
"6 ay sadece anne sütü " diyen Sağlık Bakanlığı Duy Sesimi Adalet mi bu? Daha 2 aylık olmayan bir bebeği mamaya mecbur bırakmak , sırf yaz tatiline geldi diye doğum öncesi iznimi doğum sonrasına aktarmamak Adalet mi?
Aklımda minik kuzum ve onu emzirememenin verdiği rahatsızlık varken, gözümden akan uyku ve yorgunlukla nasıl bir performans sağlayabilirim ki ? O da başka bir vicdan azabı benim için :((

:(((((

3 yorum:

  1. Adsız Says:

    ücretsiz izin alamazmısınız. yani kesinlikle uzamalı üzretli izin ancak özel sektörde bırakın ücretsiz izni ücretli izninde işinden olan geri alınan veya alınmayan çok tanıdığım var. yani memuriyetin bu gibi bir seçeneği de var hiç değilse. yani eminim bana kızacaksınız ama özelde de devlette de çalışmış biri olarak iki taraflı bakınca ben şükrediyorum. çalışmanız gerekiyorsa da okul yönetimi yarım gün vs gibi bir imkan tanıyamaz mı? biliyorum dışardan kolay ama öğretmen olmanız bir çok sektöre göre de bir avantaj. (kızmayın lütfen düşünüp gerildikçe daha da olumsuz etkilenecektir süt durumu ondan yazdım bunları..)
    sümeyye

  2. Adsız Says:

    merhaba, ben züleyha,gerçekten üzücü bir durum, saçmalık yani ne demek yaza denk geldi diye iznin verilmemesi. ücretsiz izin rapor bişeyler ayarlarsınız inşallah. bu arada berra da aynen bebeği karnına geri koy, artık abla olmak istemiyorum diyor. o kadar etkilendi ki anlatamam. çok üzülüyorum. dr.umuz kardeşinden ona sık sık sürpriz hediyeler gelsin dedi, gerçekten geçici de olsa işe yarıyor. kolay gelsin.
    bu arada, kayınvalidenizle baya kanka olmuştuk, o tonguç u gezdirirken, ona da selamlar

  3. Ayça Says:

    Merhaba Sümeyye,
    özel sektörle kendi işimi kıyaslamam mümkün bile değil tabi ki Ben o açıdan fazlasıyla şanslıyım bunu biliyorum. Ama insan evladı için en iyisini istiyor ve daha öncede dediğim gibi 6 aylık olmadan hadi 4 ay olsun içim rahat etmiyor bırakıp gitmeye. bilemiyorum okul idaresi yardımcı olacak mı? herkes ayrı bir alem iş ortamında malesef yazılamıyor herşey buradan.. Ücretsiz izne gelince malesef zor çünkü 2 yıl önce aldığımız evin kredisi var :(

    Züleyha inşallah hallerderiz. Şu an araştırma yapıyorum tek çare için.
    Bize gelsenize madem babaannemizi de tanıyorsun, çocuklar kaynaşır dertleşirler malum aynı kaderi yaşıyorlar :)
    hediye işini biz doğumda bitirdik çünkü ....tonguç soruyor: anne elif bunu nerden almış diye :))
    ve durum " ama elif yürüyemez kii " ye gelip kaosa dönüşüyor :) fazla mantıklı şimdiki çocuklar :))