Tuvalet eğitimine başladık çok şükür. Çiş olayını hallettik diyebiliriz. Ama ka ka olayı gerçekten tam bir işkence. Tonguç fena halde ka kasından korkuyor yapmak istemiyor yapamayınca canı acıyor "acıyo acıyor" diye diye evde dolanıp mızıldanıyor. Artık dayanamayıp mecburen bırakınca da kıyameti koparıyor. Ka kasını kesinlikle Görmek istemiyor, ağlıyor da ağlıyor.. Ona sürekli anlatıyorum, hiç zorlamıyorum ama o yine de beni üzen ve yüreğimi yoran tepkiler veriyor.
Ne yapacağımı, ne yapılması gerektiğini gerçekten bilmiyorum :((
Bu gün ona mothercare den 7li külotlardan ve atletlerden aldım. Çok sevimliler her biri birbirinden güzel baskılı. Tonguç bayıldı bunlara. Bende onun mutluluğuyla Anneler günümü kutlamış oldum. Onun mutluluğu benim mutluluğum gerçekten de.
Bu işi de bir an önce sağlıklı bir şekilde halledelim derin bir ohhhh çekicem.

Allah'ım ne olur sen oğluma ve bana yardım et

0 yorum: