Kız Mı? Erkek Mi?

Dün 16. hafta dr. kontrolümüz vardı ama ben yorgunluktan yazamadım.

140 gr. lık bir minik kalp atıyor içimde. 1. çocuktan sonra sanki bir daha hiç heyecanlanmazmış ya da aynı duyguları yaşamazmışım gibi geliyordu bana ne yalan söyliyeyim. Ama öyle değilmiş. Dr. a gideceğimin gecesinde yine heyecandan uyuyamadım. Kaçıncı çocuk olursa olsun sanırım anne olmak başlı başına yeni bir başlangıç, adrenalin demek benim için.

Bebeğimizin gelişimi gayet güzel, her şey yolunda, haftasıyla da uyumlu çok şükür, bir problem yok.
Gelelim herkesin merak ettiği kız mı erkek mi? mevzuuna. Minik Yavrum dönmüş arkasını keyifle yatıyordu. O yüzden %100 kızdır ya da erkektir diyemedi dr. Ama görünüşe göre KIZ dedi. % 80 kız diyelim ama belli olmaz diye de ekledi. Gelecek ay doppler yapılacakmış. Orda kesin belli olurmuş.Hayırlısı olsun, sağlıklı olsun dedik bizde bekleyip görücez artık.

Ben dr. la görüşmeden ve görüştükten sonra bir sürü arkadaşım arayıp beni ve bebeğimi sordu. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Düşünülmek sevilmek ne kadar güzel, dahası böyle ince ruhlu birbirinden melek arkadaşlarım olduğu için gerçekten çok şanslıyım.
Minikten şimdilik haberler bu kadar haa birde unutmadan içimde kıpırtılarını duymaya başladım :))Yaşasın!!!

Tonguç'um ise havanın yağmurlu oluşundan dolayı hiç memnun değil. Çünkü o zaman parka gidemiyor:( evde de durmak istemiyor. Ona yeni spor ayakkabısı aldım. Aman Allah'ım hem ayağından çıkarmak bilmiyor hem de yeterince koşturmuyormuş gibi hiç yerinde oturmamaya başladı. Ayakkabı her kuruşuna kadar hakkını verdi yani:) helal olsun. bu iş bize yaramadı o başka :))

Dün uyku saatinde uyumak istemedi Tonguç bende yatak odasına geldim doppler hakkında araştırma yapıp uyuyayım diye. Bulduğum bir kaç bilgiyi Baba Tonguç la beraber okurken birden f16 uçakları hızında Tonguç kapıyı açıp sanki yakalanmışız edasıyla "Anne siz burda ne yapıyosunuz ?" diye sormasın mı? biz başladık gülmeye...bakalım bu baskınlar kardeşi doğunca nasıl bir hal alacak zira babayla bizi başbaşa görmek bile istemiyor :)

"Bak Anneanne al bu senin için!" bu cümleyi bugün duydum onun ağzından. Artık ne veriyorsa babaannesine "senin için" diye ekliyor sonuna. Ömrün boyunca ince ruhlu olursun inşallah oğlum.

Dün de Baba Tonguç eve gelince babasına "baba oyun oynayalım mı, ne dersin? " diye sordu. Konuşmak var konuşmak var. Bal damlayan dili inşallah büyüyünce de bozulmaz.

Tonguç'a bisiklet almak istiyoruz ama nasıl alacağımız konusunda pek bir bilgimiz yok. ben fazla küçüklere, babası da sanırım çok büyüklere bakıyor. Nerden, ne marka, ne boyutta bişey alsak acaba?

Sağlık ve esenlikler dilerim herkese:)

3 yorum:

  1. Bir Melek Geliyor Says:

    Güzel haberleri aldık çok sevindik siz sağlıklı sıhatli olunda gerisi boş:)bu arada özel olmassa hangi hastaneye yada dr gidiyorsun canım?
    seda

  2. Ayça Says:

    Teşekkürler arkadaşlar :)

    Sedacım hastaneyle ilgili bilgileri istersen maille haberleşerek ileteyim. Bana mail atarsan sevinirim :)

  3. senem Says:

    Ayçacım, hadi hayırlısı. Tonguç'tan harika bir kız abisi olur ama :)) Sağlıkla gelsin bebecik.